S: NICE A64 system med 20,1 tft !

  • racosta på gfx? nej egentlig ikke, har fået et par bud på hele computeren, og da jeg ingen andre computer har jeg kan tjekke nettet fra vil jeg ikke rigtig af med det inden, så skal det ihvert fald være et sygt godt bud hehe :)


    svarer først imorgen, skal til fest nu.

  • Her til aften er budene så ledes her


    Bundkort:


    ASUS A8N-SLI Premium



    Grafikkort: 2500


    PowerColor X850XT Platinum Edition



    Harddisk(e): 1425 for dem begge


    2 X Hitachi DeskStar 7K250



    Kabinet: intet endnu


    Lian Li PC-6070B



    Højtalere: 1650


    Logitech Z 5500 Digital



    CPU: 1250


    Athlon 64 3500+ Venice



    Ram: 1200


    Corsair XMS 2 x 512 MB



    PSU: 575


    Antec NeoPower 480 EC



    SKærm: 3300


    ViewSonic VP201b



    DVD-Brænder: 250


    Pioneer DVR 109



    Keybord: 80


    Logitech Media Keyboard



    Skal til fest nu så er meget sent hjemme eller måske først imorgen.


    Så hav tålmodighed med at jeg skriver tilbage :)


    mvh Tommy K Aka. Vareex

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af VaReeX
    racosta på gfx? nej egentlig ikke, har fået et par bud på hele computeren, og da jeg ingen andre computer har jeg kan tjekke nettet fra vil jeg ikke rigtig af med det inden, så skal det ihvert fald være et sygt godt bud hehe :)


    svarer først imorgen, skal til fest nu.


    Okay, det kunne jo ellers være rart.. For jeg tror desværre ikke at jeg kan byde højere end 2500,-.

  • Når det er dét kort, til dén pris kan jeg godt vente. Men dvs. at hvis det bliver mit, kommer det først mandag. Dog fik jeg lige at vide i går, at jeg også skal købe gave til min mors bryllup.. Så det bliver nok lidt snævert.. Og selfølgelig var der ingen lønseddel, så ved ikke hvor meget mamon der er på kontoen. :(

  • Hvordan ser det ud med skærmen, har den nogle ridser/mangler/pixelfejl eller andet man bør være klar over? Og jeg er ikke helt sikker, men følger der vægbeslag med til den når man køber den? For det kunne være en ret fed måde at få den op at hænge på :) Og så lige til sidst, kan/vil du sende den, såfremt man byder højere end hidtil budt? I så fald må jeg hellere lige få hentet de sidste kroner ind, for den skærm er jeg brændt lidt varm på :razz:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Stefan_sn IKKE noteret, det er et bundkort til 1500kr som er 1-2 måneder gammlet, du skal altså på 1000kr før jeg notere det :)



    Engel: Den er 100% som ny, lidt støvet men ellers intet galt med den overhovdet. og ja, hvis du byder mere end 3300pp (eller afhentet) så vil jeg da godt sende den. bestemmer du helt selv :)


    og nej, der fulgte ikke væg beslag med da jeg købte den, er vidst ekstra tilbehør :) (har også tit tænkt på det, men min skærm står foran et vindue og kan næsten ikke stå anderledes, så det bliver lidt svært hehe :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af VaReeX
    hehe, well, lidt minus på kontoen går nok, har jeg tit hehe :D


    og bare køb en fin blomst til din mor, det bliver mødre altid glade for.


    Det kan jeg bare ikke på min konto.. Så jeg må nok ty til min papas tegnebog :P En blomst? Tjaehh.. ;)

  • tro mig, har givet min mor halskæder osv osv, men det hun er blevet mest glad for var en blomst til 200kr hehe :)


    men fars tegnedreng er også altid god :)


    man skal bare LOVE at han SNART får dem så virker det hver gang hehe :)


    men hvad siger du, har du budt eller hvad? rimelig vigtigt for mig at vide nemlig :)


  • Okay.. Må lige have snakket med hende, de har måske andre ønsker. :)
    Jeg kan faktisk ikke svare dig om jeg HAR de 2500,- Men siden du først lukker kiosken torsdag, håber jeg du kan vente til i morgen eftermiddag! For har hverken Net-Bank eller nogle andre midler til at tjekke min konto! :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af VaReeX
    Engel: Den er 100% som ny, lidt støvet men ellers intet galt med den overhovdet. og ja, hvis du byder mere end 3300pp (eller afhentet) så vil jeg da godt sende den. bestemmer du helt selv :)


    og nej, der fulgte ikke væg beslag med da jeg købte den, er vidst ekstra tilbehør :) (har også tit tænkt på det, men min skærm står foran et vindue og kan næsten ikke stå anderledes, så det bliver lidt svært hehe :D


    PM sendt. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Da det er meget lang tid siden jeg sidst for alvor har fulgt med på hardware scenen - så vil jeg lige høre om det er muligt at smide AMD X2'ere på det bundkort med den BIOS den er installeret nu?
    Eller om det skal installeres inden? ( jeg dur ikke til at installer BIOS på en comp uden cpu :=) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Audane
    Da det er meget lang tid siden jeg sidst for alvor har fulgt med på hardware scenen - så vil jeg lige høre om det er muligt at smide AMD X2'ere på det bundkort med den BIOS den er installeret nu?
    Eller om det skal installeres inden? ( jeg dur ikke til at installer BIOS på en comp uden cpu :=) )


    puha, det ved jeg virkelig ikke, nogle andre som kan hjælpe? det er den nyeste bios som var ude for cirka 1 månede siden siger en af mine venner (ved intet om bios) he :)



    Racosta: Helt fint, bare lige husk at få det tjekket så jeg ved lidt nærmere besked imorgen :)


    Engel: Læser den lige om 2 sec hehe :)