OC af intel cpu, i medion

• Nogen der ved hvordan jeg OC en intel cpu i en medion. kan ikke finde ud af hvor jeg skal ændre det henne af i bios...

Og lige et andet spørgsmål... Mit gfx (ati radeon 9800 xt) dens blæser står nogen gange helt stille nogen der ved hvorfor... og VPU recover i driveren slår til hele tiden... ret ireterende under et spil bf2..

• ligesom min dell. den blev straks degraderet til ungernes pixeline maskine :)

Am2 x5200ee @ 3ghz, HyperX 2x1gb ddr2 1200mhz 5-5-5-15, Asus M3A32 MVP DLX , zeroterm@cpu, asus hd2900xt.

A4000 san@2900 1,6v, g.skill4400f1@290 2,5-4-4-6, dfi ut, x850xtpe@600/600

Oprindeligt indlæg af Freddie
    Ellers så køb et Abit IC7-G eller et Asus P4C800-E Dlx. så kan du godt clocke din Medion.

så er der bare ikke meget medion i den mere :)... kabinettet er også blevet skiftet..

*host*3000GHz :))*host*

Oprindeligt indlæg af Teffer

så er der bare ikke meget medion i den mere :)... kabinettet er også blevet skiftet..

*host*3000GHz :))*host*

eftersom at kortene er bygget på microstar kan man jo nok godt oc :) bare nogle små tricks som at prøve og Biosopdatere med microstar bios...

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

eftersom at kortene er bygget på microstar kan man jo nok godt oc :) bare nogle små tricks som at prøve og Biosopdatere med microstar bios...

Og du snakker om bios flash... :roller:
    Umiddelbart lyder det ikke som om ejeren ønsker at det skal være en medion. Så derfor kan han vel godt skifte bundkortet ud.

Oprindeligt indlæg af Freddie

Og du snakker om bios flash... :roller:
    Umiddelbart lyder det ikke som om ejeren ønsker at det skal være en medion. Så derfor kan han vel godt skifte bundkortet ud.

hvad menr du med det du siger?

han skriver da ingen steder at han vil ud og købe nyt bundkort. helt præcist spørger han bare hvor han kan oc :) ikke andet...