QuoteOprindeligt indlæg af Try-this
Lyder godt
og husk du kan indstille hvor meget cpu kraft den må bruge, det kan altså sænke varme udviklingen en del
Har du nogen anelse om hvor meget vi snakker om her? 90%? 50%?
QuoteOprindeligt indlæg af Try-this
Lyder godt
og husk du kan indstille hvor meget cpu kraft den må bruge, det kan altså sænke varme udviklingen en del
QuoteOprindeligt indlæg af HAM
Desværre ikke, men du kan jo starte ved f.eks. 50% og så arbejde dig op/ned alt efter hvor varm den er
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Try-this
Jeg har fundet endnu et nyttigt program, dette gør det bl.a. nemt at tvinge cpu'en til at udnytte SSE!
et screenshot taget fra deres hp:
[Blocked Image: http://devel.bluetentacle.co.uk/dc/pkfsct/pkfsct.png]
Force ASM = udnyt SSE på din cpu
Happy folding
Har hentet det - og kørt indstillingerne - men er der så nogen måde at kontrollere om det så rent faktisk kører. Min Athlon 64 har jo SSE - og jeg synes også det går pænt stærkt pt. - men ville være rart at kunne se om det nu også bruger SSE - når man nu har det..
QuoteOprindeligt indlæg af WizzarD
Har hentet det - og kørt indstillingerne - men er der så nogen måde at kontrollere om det så rent faktisk kører. Min Athlon 64 har jo SSE - og jeg synes også det går pænt stærkt pt. - men ville være rart at kunne se om det nu også bruger SSE - når man nu har det..
Ved faktisk ikke om man kan tjekke det er i brug
Men så længe det kan mærkes
Nu har jeg fået en DUAL core system men kan man så ikke have 2 folde programmer åbent så begge CPU'er bliver brugt ? Har prøve version 5.03 men vil ikke åbne 2.
Tror jeg har Fundet ud af det Jeg Installerede bare 5.03 den grafiske version, bagefter tog jeg 5.02 den i console tilstand. og Nu virker det sku