Nye billeder fra landskabet :)


  • hehe jeg takker :) Fotografering er min eneste rigtige hobby :) Nu satser jeg på at få fingrene i et nyt cam snart, nok 350D ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    hehe jeg takker :) Fotografering er min eneste rigtige hobby :) Nu satser jeg på at få fingrene i et nyt cam snart, nok 350D ;)


    Før du snupper et 350D så er det altså et meget lille kamera og hvis du skal have en tele på bliver det et objektiv med kamera på istedet.


    Kig på 20D (som jeg selv bruger) eller evt. et brugt 10D. 20D og 10D er i en helt anden klasse det er noget mere kram.


    Ellers ja så er 350D ikke så ringe men er sgu for bette imo... skal som minimum bat. greb på.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Har kigget rundt, og jeg finder 350D mest til min side pga størrelsen ;)

  • Jeg falder altså ikke på nummeren over dem. De er da okay. Måske noget tamme - altså lidt kedelige motiver. Især dem hvor der er taget billder af en person der tager billeder. :rolleyes:
    Repr. Denmark billederne er titlen måske lidt malplaceret, da mange lande har kornmarker. Desuden synes jeg at at de kan virke lidt kedelige.
    Det sidste billede er rimelig godt, kan godt li' de spændende kontraster der er i mellem sol og meget mørke skyer. 8)


    Det var så den hårde kritikker's ord - som også er hård ved sine egne billede-produktioner. ;)


    Men forsæt - der er masser af muligheder for, at det perfekte shot lige pludselig er i kassen - talentet er der. Går stadig selv og venter på, at få ramt det helt rigtige. ;)


    Edit: hvilket kamera har du brugt ?

  • Hvis du går og overvejer at købe et nyt kamera i D-SLR klassen så vil jeg faktisk opfordre til at slå kold vand i blodet og vente lidt.


    Jeg tror vi meget snart ser et nyt hus eller 2 samt et par nye objektiver fra canon's side.


    Er lidt rygter forhandler snak osv men intet er 100% men værd at vente et par uger hvis det er.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hvis du går og overvejer at købe et nyt kamera i D-SLR klassen så vil jeg faktisk opfordre til at slå kold vand i blodet og vente lidt.


    Jeg tror vi meget snart ser et nyt hus eller 2 samt et par nye objektiver fra canon's side.


    Er lidt rygter forhandler snak osv men intet er 100% men værd at vente et par uger hvis det er.


    Der skulle også til september komme et nyt cam på 7 eller 8 MP - selvf. et D-SLR. Det skulle ligge på ca. 7k.
    Det ser ud til at være rigtig godt, nu kan jeg selvf. bare ikke huske mærke :/


  • Alle billederne er skudt med Nikon Coolpic 8700 med shuttertimes mellem 1/500 og 1/8.


    Angående din kritik, så så jeg gerne du fremviste billeder også, hvis du ikke synes om dem der, så vil jeg da gerne se dine. Selv ved jeg at jeg har et meget godt øje for motiver billeder og kunst, og finder dem meget goe :) Billederne er skudt med omhu og omgivelserne er valgt med nøje, og set med en fotografs øjne er de goe.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hvis du går og overvejer at købe et nyt kamera i D-SLR klassen så vil jeg faktisk opfordre til at slå kold vand i blodet og vente lidt.


    Jeg tror vi meget snart ser et nyt hus eller 2 samt et par nye objektiver fra canon's side.


    Er lidt rygter forhandler snak osv men intet er 100% men værd at vente et par uger hvis det er.


    Der går cirka 45 dage inden jeg køber nyt. men er faldet fint for 350D pga størrelsen og ydelsen i forhold til størrelsen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Der går cirka 45 dage inden jeg køber nyt. men er faldet fint for 350D pga størrelsen og ydelsen i forhold til størrelsen


    Yep, har også selv kigget på 350D. Men i første omgang må pengene gå til en bærbar. Kender en der bruger 20D, og damn det er lækkert. Men også dyrt :/. Går helst ikke over 10.000 inkl. lense...


    Rigtig gode fotos du har dig der på lille dA ;-). Måske noget leg med kontrast og hue/saturation i photoshop virkelig kunne få dem til at sparke røv :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Der går cirka 45 dage inden jeg køber nyt. men er faldet fint for 350D pga størrelsen og ydelsen i forhold til størrelsen


    Jeg ville ikke vælge et 350D - det er alt for lille.. Det er et pige-kamera - småt og vejer ikke så meget, altså lige til en piges hånd ;)


    Spar hellere lidt mere sammen og køb et 20D som _WHAT_ også siger. Det vil du blive glad for i længden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Rigtige gode billeder (selvom jeg ikke har forstand på den slags :crazyeyes: )


    Specielt small things in life


    Good job


    takker :)


    angående kamera, ka jeg godt li 350D pga størrelsen gør det meget mobilt så at sige.. Og det kan købes til priser væsentligt lavere end 10/0D

  • FEDE billeder.


    Er det tilladt at bruge et som background pic? ;-).

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    FEDE billeder.


    Er det tilladt at bruge et som background pic? ;-).


    Ja :) sig til hvis du vil ha det i fuld størrelse

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Alle billederne er skudt med Nikon Coolpic 8700 med shuttertimes mellem 1/500 og 1/8.


    Angående din kritik, så så jeg gerne du fremviste billeder også, hvis du ikke synes om dem der, så vil jeg da gerne se dine . Selv ved jeg at jeg har et meget godt øje for motiver billeder og kunst, og finder dem meget goe :) Billederne er skudt med omhu og omgivelserne er valgt med nøje, og set med en fotografs øjne er de goe .


    Rød: Kan ik' rigtig se hva' mine billeder har at gøre, med kritikken af dine billeder ! [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/34.gif
    Du skriver også : Al kritik er velkommen.
    Så er ris vel også i orden ? Eller vil du kun ha' positiv kritik ? :roller: Hvis det er det sidste, så bliver du ihf. ikke bedre !
    Grøn: Selvtillid er altid en god ting. :)) Og til det med en fotografs øjne ! Har du haft dem analyseret af nogle fotografer ? Altså af eksperterne. ;)
    Men husk nu, at jeg skrev: Talentet er der. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/thumbsup.gif]


  • ved godt jeg sagde al kritik er velkommen, men jeg siger det bare ud fra det synspunkt af de billeder du har på din hjemmeside. grundet dem, føler jeg ikk du ka tillade dig at give den kritik du gir når du selv siger god for dine egne (hvis jeg da har forstået det rigtigt)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Ja :) sig til hvis du vil ha det i fuld størrelse

    Representing Denmark 4 i 1280x1024 takker.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition