Godt valg eller ej??

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    sx2 Støj: ca. 17-30db

sx1 Støj: ca. 12-17db

Vil det så sige at SX2 larmer så meget at man begynder at kunne høre den ved 12V eller larmer den meget... Da jeg havde min SX1 kørte den på 12V og jeg kunne ikke høre den...

Oprindeligt indlæg af recruit

Vil det så sige at SX2 larmer så meget at man begynder at kunne høre den ved 12V eller larmer den meget... Da jeg havde min SX1 kørte den på 12V og jeg kunne ikke høre den...

den vil kunne høres men det er jo også kun når man vil lave max oc den skal køre fuld knald :)

Oprindeligt indlæg af SpRoX

ADDA måske. Jeg har faktisk lige købt 120mm på 16db selv, og er meget godt tilfreds med den. Men må nok sige at jeg tvivler på at den kan holde lige så lang tid som en Papst, men nu må vi se... :)

Jeg har for første gang prøvet de medfølgende ADA i mit Lian Li. Er positivt overrasket over ydelse og støjniveauet... De ryger ihf. IKKE ud foreløbig....

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK

den vil kunne høres men det er jo også kun når man vil lave max oc den skal køre fuld knald :)

Hvordan er SX2 iforhold til intels egen løsning..
    Men det kommer hvilken en ville du så vælge til Oc samtidige skal den ikke larme så meget at man ikke kan holde ud til at være i samme rum som den....