• Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    ja hvad kan man sige andet end det er folk som dig der ødelægger hele P2P syatemet :roller:


    Det er folk som mig som har en server der hoster email adresse hurtigt og hoster hjemmesider så folk kan se dem i en ruf istedet for at ødelægge vores internet...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    Det er folk som mig som har en server der hoster email adresse hurtigt og hoster hjemmesider så folk kan se dem i en ruf istedet for at ødelægge vores internet...



    ROFL
    er der nogle der ødelægger internettet er det da netup folk som dig der kun vil have men intet give

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    ja hvad kan man sige andet end det er folk som dig der ødelægger hele P2P syatemet :roller:


    Det afhænger da så sandeligt af, hvor længe man lader sin bittorrent-klient køre videre, når en download er afsluttet.


    Som andre skriver, har man gjort sin del, når upload-/downloadratio når op på 1.0.

  • Ja men tror du selv på han gør det.... syntes det er en totalt latterlig holdning og giver igrunden mest lyst til at låsse ham en et grimt sted.


    Han er jo en af de mange som bare er i gang med at ødelægge :(


    Surt opstød måske men latterlig holdning den anden vej jo tak.


    Hvis folk ikke vil upload så fis af systemet.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • så hvis folk kun læser indlæggene på Tweak, men ikke skriver mener du så også de ødelægger det hele?


    - syntes da hel klart at det skal være op til individdet om de vil dele eller ej, og forstå godt dem der ikke vil dele..


  • Noget af en holdning at fyre af... For midt vedkommene er det jo bare midlertid stop af upload. Det er klart at jeg vil lade den stå og seede til ratio 1.0, alt andet vil da være ærgeligt for alle andre.

  • Fair nok men lukket programmet hvis du har brug for linien til andre ting.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • jeg bruger ABC.
    som bittorrent program.. og der kan sætte den på at man max må uploade med 3 kb.. og du kan stadig downloade med max...


    du kan også sætte den på at den kun må uploade f.eks 10kb OVERALL...


    ved ikke me azureus.. ikke noget jeg har arbejded så meget med.

  • Ved du hvad, tag en kiks lille ven ... Hvis det du tuder over er at du bruger hele din linies power på at uploade, så invester i noget større. Hvem F*** har en rimelig nødvendig server kørende på en nogenlunde alm. forbindelse ? .. Jeg spørger bare, hvis dit fars firma ligefrem skal bruge det, så burde man måske have en bedre linie ?


    Men du må jo tage det som det er eller lade være. Ideen er som det nu er blevet nævnt mange gange, at man giver hvor man tager. Og hvis du ikke kan klare mosten, så er det ud af posten !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Ved du hvad, tag en kiks lille ven ... Hvis det du tuder over er at du bruger hele din linies power på at uploade, så invester i noget større. Hvem F*** har en rimelig nødvendig server kørende på en nogenlunde alm. forbindelse ? .. Jeg spørger bare, hvis dit fars firma ligefrem skal bruge det, så burde man måske have en bedre linie ?


    Men du må jo tage det som det er eller lade være. Ideen er som det nu er blevet nævnt mange gange, at man giver hvor man tager. Og hvis du ikke kan klare mosten, så er det ud af posten !


    jamen jeg kan jo sigtens tage uden at give, hvorfor skal jeg så "smutte" når jeg kan blive??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    jamen jeg kan jo sigtens tage uden at give, hvorfor skal jeg så "smutte" når jeg kan blive??


    Fair nok, gør som du vil .. Synes bare ikke det er noget at tude over.

  • man kan kun ryste på hovedet over sådan en holdning.


    jeg deler altid mindst 1:1
    faktisk lader jeg den som regel køre når jeg ikke bruger min linje til at spille på.


    for når jeg gamer BF2 og andre spil online vil jeg have fuld knald på dem :)

  • Det kan vel være fuldstændig ligemeget hvad i synes han skal dele, det var ikke det han spurgte om.


    Men som allerede sagt kan du nok indstille det i dit program. Ellers kan du installere et program som Netlimiter

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    så hvis folk kun læser indlæggene på Tweak, men ikke skriver mener du så også de ødelægger det hele?


    Forskellen er, at med Bittorrent er summen af alle downloads på en fil lig summen af alle uploads. Så hvis man downloader noget, afskærer man en anden fra at downloade det samme. Det kan man så kompensere for ved selv at uploade lige så meget, som man har downloadet.


    Det ville svare til, at Tweaks server lod 1 person læse 1 indlæg, hver gang 1 person postede 1 indlæg. Hvis nogen så læste indlæg uden at poste, ville det nok blive betragtet som nasseri (og Tweak ville nok ende med at lukke, fordi det ville være et sindssygt system for et forum, men nok om det.)


    Men der er masser af gode grunde til at begrænse upload/download, når man bruger BT. De mange samtidige forbindelser kan suge en forbindelse heelt tør. Jeg har f.eks. selv begrænset til 70% af liniens kapacitet, og det gør en enorm forskel for andre programmer - og endda også for BT selv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Nu er Netlimiter så vidt jeg ved ikke gratis ? Men igen, hvorfor bruge programmet hvis man kan begrænse Azureus selv ?


    ... For at gøre det indviklet uden grund ? ... :))


    ... og ja, Azureus kan en hel del hvis man lige bruger 2 minutter og kigger under indstillingerne ...


    .... men det kan jo måske også være indviklet nok i sig selv hvis man spørger nogen..


    [Blocked Image: http://azureus.sourceforge.net/doc/img/Options_Transfer.png]


    Bruger ikke selv Azureu så måtte bruge Google til hjælp med et screenshot .. og det er endda den officielle Azureus Users Guide jeg har fundet .... Woooot ...


    http://azureus.sourceforge.net…zureus%20User%20Guide.htm


    Dog syntes jeg at man er et DYBT EGOISTISK RØVHUL hvis man lukker for UL, men gerne vil DL på Bittorrent. Medmindre man downloader noget man ikke må og så er bange for APG. Men man høster som man sår.

  • Jeg er helt enig med jer der siger at man skal yde for at nyde! Jeg sætter på ubegrænset download, og det samme på upload når programmet kører for at andre kan få noget ud af de ting jeg har hentet fra de forskellige.
    Noget for noget. :)

  • jeg kan kun give jer alle ret.. det er nok noget af det klammeste at man kun tar og intet giver.. så er man fandme nærrig..


    jeg har den på at uploade 1 time efter download er færdig ;)