Er der nogen der har en ide om hvorfor mine ram ikke kan køre T1 commands selv ved stock speed?
T1....?
-
-
ikke nok strøm? ....eller måske skal de sidde i de 2 andre ramsokler....(nej det er ikke ligegyldigt)
-
de kører 2,8v og har 4x512 i så der er desværrre ik flere sokler?
-
så er det derfor
.......det er din memorycontroller der ikke vil lade dig gøre det....en venice eller SD cpu vil kunne gøre det (muligvis) kan ikek lige huske hvad det er præcist de kan klare med doublesided ram.
-
De nye reviderede memorycontrollere kan ej heller køre med 4 double-sided moduller i t1....så dan gælder det for alle AMD64 CPU'er
-
Jeg takker og bukker de herre
-
Oprindeligt indlæg af supertyv2
De nye reviderede memorycontrollere kan ej heller køre med 4 double-sided moduller i t1....så dan gælder det for alle AMD64 CPU'erUnderligt, mente jeg ellers at have prøvet :\ - Dog ville de ikke køre dual da det var så mange forskellige ramtyper
EDIT: Var med 2x 512 (DDR333 + DDR266), 2x 256 (DDR400 + DDR333) - altså ikke 2GB, men over 1024..
-
den eneste måde du kan køre T1 på 4x512 blocks er vis de er singel sided, nogle win og new kan, men alle vinc og sd kan fint køre med det, dog afhænger dette også af din bundkort producent.