Er racen ligegyldig? (WARRIOR)

• Hey, sidder lidt i et kompromi..

På skullcrusher spiller jeg med min lvl 24 warrior Night Elf sammen med min overbo, og vi spiller som regelt kun når hinanden er på (24/7) - da jeg så var inde på Ravencrest hvor jeg spiller horde, fik jeg snakket med Jarod fra Public Enemy om hvor vidt hvor meget racen betød for en class (i dette tilfælde warrior). Han sagde at Tauren helt klart har de største fordele som Warrior, fordi de har mere liv, flere hitpoints og warstomp, han sagde også at Night Elf warrior ingen fordele har overhovedet som warrior.

Jeg går meget op i PvP, og vil gerne have den ultimative PvP warrior - kan jeg få det som Night Elf ligeså meget som Tauren eller er der en STOR forskel?

Nogle steder står der også at Tauren har en fordel op til lvl 60, men så efter lvl 60 kan racen være fuldstændig ligegyldig, og andre steder står der at alle racer har nogenlunde samme chance men i lvl 60 er det racen der tæller..

Nogle der kan hjælpe mig?

• som Tauren faar du kun 5% ekstra HP... hvilket er ca. 300 som lvl 60... hvilket er knap et enkelt slag i PvP... Hvis du gaar meget op i PvP, ville ejg vaelge Orc.. da de har +Axes... (Arcanite Reaper)

Jeg valgte Undead pga. udseende og historie... Jeg vaelger ikke en character fra stats, men ud fra hvor jeg faar mest spilleglaede, og jeg er vild med UD..

Men hvis du er ligeglad med udseende osv.. saa Orc / Tauren... War stomp stunner.. saa, en af de 2...

/El

• vil ikke mene at de +5 axes får betydning i pvp... det er jo ikke andet end en dråbe i havet.... det er nok godt i pve, svarer jo til 1 lvl... ligesom taurens +5% hp... det er vel mere de racial traits man skal gå efter.... som stun resist +25% ved orcs og warstomp ved taurens..... men jeg holder på orc... warstomp er nice, men til pvp, er 25% stun resist lækkert.... og med så, mange rogues der er... :s

• Det tyder på at Orcs ville være det bedste valg, men der er stadig ingen garanti på at man ikke bliver træt af sin race - og hvis jeg vælger at spille Orc canceller min overbo sit account.

NE it is :)

• Som PVP warrior vil jeg vælge Orc eller NE ingen tvivl om det.
    jeg vil nok mene at NE's har den største fordel med shadowmeld, hvor man kan sætte sig ned og spise uden der er nogen der kan se dig, og derefter charge din fjende.

Oprindeligt indlæg af Razer
    Jeg spiller NE Warrior og Orcs har bestemt ingen chance imod mig :>

gear og spec based.. og player based ;p ville være sjovt at se dig mod den rank 14 orc warr på min server ^^

desuden hader folk orc warriors pga stun resist bonus =)

Oprindeligt indlæg af h0d

gear og spec based.. og player based ;p ville være sjovt at se dig mod den rank 14 orc warr på min server ^^

desuden hader folk orc warriors pga stun resist bonus =)

Hehe ja, stun resist bonus er rimelig træls selvom jeg ikke har følt at det gør den store forskel når jeg fighter dem..

• Nu spiller jeg ikke selv en warrior på 60, men ville mene at Tauren er en af de bedste races til Warrior, men da jeg lavede min tvink har jeg så heller ikke overvejet alliance _overhovedet_. Jeg er horde helt ind til benet!

• Tauren er nok bedst, men så stor er forskellen slet ikke.

Jeg har ownet mange tauren/orc warrior i PvP, og jeg er gnome :D (Ingen gode warrior attributes imo).

NE warrior er rigtig god. +dodge er rigtig godt som warrior, især når du tanker. Og shadowmeld er god for alle bortset fra rogues.

• Betyder ikke det helt store vil jeg mene. Men har i hvertfald ikke fortrudt at jeg er Undead. Will of the forsaken er bare for nice mod warlocks / priests. Mine erfaringer er i hvert fald det er nice i battlegrounds, hvor der bliver mass fear'ed

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Betyder ikke det helt store vil jeg mene. Men har i hvertfald ikke fortrudt at jeg er Undead. Will of the forsaken er bare for nice mod warlocks / priests. Mine erfaringer er i hvert fald det er nice i battlegrounds, hvor der bliver mass fear'ed

Hehe, og jeg mener også selv at Undeads er dem der ser ledest ud med Valor settet :D Og sikkert også Might settet, men det har jeg ikke set en Undead med endnu

Oprindeligt indlæg af Morten M

Hehe, og jeg mener også selv at Undeads er dem der ser ledest ud med Valor settet :D Og sikkert også Might settet, men det har jeg ikke set en Undead med endnu

Tro mig en Tauren ser ond ud med Might ;) De skal bare lige skjule hjelmen... Den ligner lidt et pighalsbånd på Taurens