nej... et par mm... 3ca.

køler til gfx
-
-
puttede en ordentlig klat på, og det hjalp sku, og jeg er meget overrasket over hvor kold den faktisk bliver. Uden arctic cooler, var den højeste temp jeg var oppe på 77, og det var normalt ved load, at den lå der oppe omkring. Nu er det højeste jeg har været oppe på ved load 53. 77 - 53, 24 grader, vil sige til alle, at den er pengene værd. Næsten ligeså godt er at den osse køler min cpu og mit motherboard, dog kun med et par grader
Gav selv 150kr i datatel i folehaven...Det eneste minus jeg ku finde ved den, er at jeg blev nør til at pille noget af bagpladen af bag på min com, eller kunne det ikke sidde der.
-
Prøv at tjekke denne cooler, som jeg køler din
Sapphire 9800 pro 128 med.En fanless cooler Aerocool VideoMagic 101
Der står i produktinof at den også klare fx, 850xt
-
whats you point?
-
Mht kølepasta så kig i manualen... Ofte skal man bruge alt hvad der følger med...
-
Lån af tråd...
Ville lige høre hvad for en grafik kort køler i vil anbefale til et ati 9800 xt?
Skal have den ned i temp pga, jeg tror den slukker min skærm, pga for høj temp...
-
Tror ikke den slukker din skærm, det kan være din skærm bare er ved at være lidt for gammel... Men osse en arctic cooling, den kan man jo osse få til det gfx tror jeg, eller måske den zalman så mange sankker om
-
kan lige foreklarer problem lidt bedre...
Mit gfx køler den kører slet ikke... så den bliver for varm og "slukker". så skal have en ny gfx køler...
-
har lige et spørgsmål
Kan denne AC køler bruges til 9800 xt det står der ikke men ville lige spørge jer: [URL=http://www.tweak.dk/tests2.php?id=15]