PvP talent build for rogue

• Hvad siger i til dette forslag til en rogue talent build til PvP(note: køre"kun" med sword), forslag til forbederingere er velkommen.

Combat Mastery

Improved Sinister Strike
    Rank 2/2
    Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5.

Lightning Reflexes
    Rank 5/5
    Increases your Dodge chance by 5%.

Precision
    Rank 5/5
    Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.

Improved Evasion
    Rank 2/2
    Increases the effect duration of your Evasion ability by 4 secs.

Improved Sprint
    Rank 2/3
    Reduces the cooldown of your Sprint ability by 60 sec.

Dual Wield Specialization
    Rank 5/5
    Increases the damage done by your offhand weapon by 50%.

Blade Flurry
    Rank 1/1
    25 Energy
    Instant 2 min cooldown
    Requires Melee Weapon
    Increases your attack speed by 20%. In addition, attacks strike an additional nearby opponent. Lasts 15 sec.

Sword Specialization
    Rank 5/5
    Gives you a 6% chance to get an extra attack on the same target after dealing damage with your Sword.

Aggression
    Rank 3/3
    Increases the damage of your Sinister Strike and Eviscerate abilities by 6%.

Adrenaline Rush
    Rank 1/1
    Instant 6 min cooldown
    Increases your Energy regeneration rate by 100% for 15 sec.

Combat Total: 31

Assassination Mastery

Improved Eviscerate
    Rank 3/3
    Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.

Remorseless Attacks
    Rank 3/5
    After killing an opponent that yields experience, gives you a 24% increased critical strike chance on your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Ghostly Strike. Lasts 20 sec.

Malice
    Rank 5/5
    Increases your critical strike chance by 5%.

Ruthlessness
    Rank 3/3
    Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.

Relentless Strikes
    Rank 1/1
    Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.

Lethality
    Rank 5/5
    Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, and Hemorrhage abilites by 30%.

Assassination Total: 20
    Total
    Total Points Spent: 51
    Level Required: 60

• builden er okey men hvis du skal lave instance run så er det ikke så godt a din rogue er en combat rogue da du vil tag alt argoen fra warrioren.

Men hvis du kun skal rende rundt i Battleground så er den OK :)

• Det er både rigtigt og forkert, selv kører jeg igennem scholo 4 man hvor rogue er combat build, og ja han tager aggro fra min warrior men efter som han er combat-build kan han klare det vi har aldrig haft problemer.
    Og med den dmg han slynger ud dør mobs inden de kan nå at gøre den store skade.
    Når vi kører 4 man scholo, er det mig (warrior) + mage + priest og en combat-rogue (fuld combat ikke noget spild af points i sub.)

• Jeg er combat rogue, med begge dal'rends og andet stuff, og er combat specced. Hvis man tager agroen fra warrioren er du enten en meget ringe rogue, eller også er warrioren max dårlig.
    Så længe du har BoS og bruger feint når du kan, kan du fyre alt det dmg af du vil, kan fyre 3000dmg af på et mob i scholo fx uden at tage agro. Du skal bare lære at kontrollere det hele. og buildet er fint.

EDIT: Bruger selv et 20/31/0 build

Oprindeligt indlæg af DEEF
    Det er både rigtigt og forkert, selv kører jeg igennem scholo 4 man hvor rogue er combat build, og ja han tager aggro fra min warrior men efter som han er combat-build kan han klare det vi har aldrig haft problemer.
    Og med den dmg han slynger ud dør mobs inden de kan nå at gøre den store skade.
    Når vi kører 4 man scholo, er det mig (warrior) + mage + priest og en combat-rogue (fuld combat ikke noget spild af points i sub.)

Må lige sige at hvis han er fuld combat er han da en nød for at sige det lige ud.. så får han jo ikke noget ud af sit SS spam. Ville være det samme som at have en priest med fuld specced i Holy, ville virke fuldstændig forkert.