Verdens bedste dj, hvem ?


  • ok :) - Dj Novus er rigtig ja dj'en bag Groove Coverage, men mente nu Groove Coverage - God is a Girl, 7 Years and 50 days osv. ;)


    Og til dig SplatDK, så kan jeg ikke se hvorfor det skulle være misvisende, fordi det er godt nok den samme mand ja, men laver jo forskelligt musik - når han enten er GC eller Axel K - og jeg mener GROOVE COVERAGE ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    ok :) - Dj Novus er rigtig ja dj'en bag Groove Coverage, men mente nu Groove Coverage - God is a Girl, 7 Years and 50 days osv. ;)


    Og til dig SplatDK, så kan jeg ikke se hvorfor det skulle være misvisende, fordi det er godt nok den samme mand ja, men laver jo forskelligt musik - når han enten er GC eller Axel K - og jeg mener GROOVE COVERAGE ;)


    Jamen du kan jo ikke nominere Groove Coverage som verdens bedste DJ når det ikke er en person ... Så skal du enten nominere Axel eller Novus :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Jamen du kan jo ikke nominere Groove Coverage som verdens bedste DJ når det ikke er en person ... Så skal du enten nominere Axel eller Novus :razz:


    nåår ok - troede det var ligemeget, men Axel K. så... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    nåår ok - troede det var ligemeget, men Axel K. så... ;)


    Hehe, troede det var indforstået når man skrev DJ :razz:


    men fair nok

  • Dj pulsedriver fordi han mixer tingene skide godt...


    Dj Pool fordi han har lavet et fantastisk stykke musik som gerne er på mere end 71 minutter cirka.... han er yndlings dj en... har næsten alle hans mix..... de består af det mest kendte musik fra 90 erne..
    men han har også lavet fra 80 erne.....

  • ATB :dance:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know


    Damn, vville lige fjerne philippe rochard og daniele mondello og så smække Technoboy + Deepack + Blutonium boy + dana på ;)


    philippe rochard er da ellers mega guf :D og ja har glemt en hel del til den liste... men man kan jo blive ved med at tilføje ;)

  • Glemte lige at skrive...


    Bedste live mix'ers...


    Pavo
    Genus
    Promo

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • ... Fandt lige 3 mix fra Genus, shit han kan sq det der... :D

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious


  • DJ Tiesto er den mest berømte DJ der findes , efter min mening (; . Er vild med Traffic !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klaask
    DJ Tiesto er den mest berømte DJ der findes , efter min mening (; . Er vild med Traffic !


    Berømt ikke ligmed man er den bedste ... Men ja han er da ganske dygtig !

  • jeg vil også sige at man har vel ik kun 1..


    men inde for HS vil jeg sige: "The beholder"og hvorfor,fordi der er en helt "special power" i deres sange, men hvis det kun skal være 1 person må det blive "Technoboy" han har lavet så mange gode remix..! ;)


    hvis det skal være progressive trance vil jeg nu sige Pulsedriver, synes godt om 90% af alle hans sange..! :P

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Prophet
    jeg vil også sige at man har vel ik kun 1..


    men inde for HS vil jeg sige: "The beholder"og hvorfor,fordi der er en helt "special power" i deres sange, men hvis det kun skal være 1 person må det blive "Technoboy" han har lavet så mange gode remix..! ;)


    hvis det skal være progressive trance vil jeg nu sige Pulsedriver, synes godt om 90% af alle hans sange..! :P


    Ja okay, burde nok have specificeret det lidt mere :)


    Btw, Pulsedriver laver ikke progressivt trance :razz:

  • Quote

    Btw, Pulsedriver laver ikke progressivt trance razz


    jeg har bare set inde på en cd-shop at de kalder Pulsedriver's musik for progressivt trance. cd-shoppen ligger på nette, så de kan jo godt lave fejl..! hehe :))


    men fair.. han laver noget godt musik det må vi ik glemme..! ;)

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________


  • Det har han i hvertfald ..