Jeg har mig et lidt større problem med UUI..
Her den anden dag blev jeg for træt af cosmos og besluttede mig for at prøve UUI.. Downloadede og installerede uden problemer, men da jeg loggede ind i spillet med min char stod der en eller anden lille besked om at uui brugte over 32 mb eller så noget og så blev spillet lukket nu kan jeg ikke logge ind uden det bliver lukket ned. JA! jeg ved godt jeg bare kunne fjerne UUI men nu har jeg ligesom tænkt mig at prøve det så dette er ikke en mulighed
Håber der er nogen der kan hjælpe, på forhånd tak
-
-
slå nogle ting fra du ikke gider bruge
-
når du er logget ind og skal vælge din figur gå ind under Addons nede til venstre, der står der 32Mb oppe til højre, sæt den til f.eks. 64Mb så laver den ikke problemer igen.
-
Tak dkwofl, det hjalp
Jeg har endnu et problem nu, hen over min skærm er der en meget lang bar med mit xp etc. Den ville nok være meget nyttig hvis jeg nu ikk havde dinget 60
Hvordan for jeg den væk? Jeg kan ikke højreklikke noget med den og den er ikke at finde i nogle af menuerne -
well den burde du bare flytte helt ud af skærmen det har jeg, da jeg ikke ved hvordan man ellers kan få den væk
-
Hvis det er Titan bar så er der et lille symbol ude til højre hvor du kan skjule den, ellers bare gå ind i din interface/addons mappe og slet Titan mappen.
-
Oprindeligt indlæg af Midaja
Tak dkwofl, det hjalp
Jeg har endnu et problem nu, hen over min skærm er der en meget lang bar med mit xp etc. Den ville nok være meget nyttig hvis jeg nu ikk havde dinget 60
Hvordan for jeg den væk? Jeg kan ikke højreklikke noget med den og den er ikke at finde i nogle af menuerneoff topic: midaja, hvor spiller du henne?
-
Spiller på Al'akhir, min char hedder Faderen lvl 60 hummie priest. Medlem i Midnight Reveries.