En wow gamer med for meget tid

• Se om i kan spotte ham ;)

Har hjulpet jer lidt - http://www.tvpe.dk/wow/WoWScrnShot_072005_193430.jpg [538Kb]

al respekt til ham at han har gidet det hehe

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Jeg forstår ikke hvad du mener, jeg kan umiddelbart ikke se noget usædvanligt?

Edit: nu så jeg ham, en human på en NE mount, men dem er der en del af, jeg har set en gnome med en hest, en tiger.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Rettet en gang, sidst af Malk ().

• Må desværre skuffe dig Sandmand. Du skal være exalted eller hvad det nu hedder, det kommer efter honored. Heldigvis for dig har jeg en guide til hvordan man bliver det -

1 § - Tag sko på og gå ned til din lokale købmand.
    2 § - Køb omkring 15 tusind liter Cola
    3 § - Køb 2 tusind varm-selv pizzaer
    4 § - Æd og drik som et svin
    5 § - Sammel 10 tusind Rune-cloth
    6 § - Giv dem _gratis_ til Taurons cloth-doner-modtager
    7 § - Sammel 82g eller 900g (Normalt eller honord mount)

NU HAR DU SÅ EN KODO! :D

• Efter honored kommer reveret, og så kommer exhalted...

• Man kan også bare bruge tiden ii AV. Hver gang man aflevere feks en orc tand eller troll mojo får man reputation hos ironforge/darnassus.
    Og samtidig får man jo også mulighed for at få nogle dejlige PVP rewards.
    Har en m8 på Skullcrusher der er blevet exalted hos Ironforge KUN ved at tilbringe tiden i AV.

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Tager en evighed efter patch 1.6 grundet man skal dele rep. nu.

Ja det er desv. rigtigt. ;(

• min m8 har faktisk fortalt mig at der var en gnome der skulle have et NE mount, han gik overhovedet ikke op i lvls, men det tog ham stadig 2 mdr.. og her snakker vi at game 10 timer om dagen.

• Bzt - Når du siger at vi taler om 5 timer om dagen =) ..

5 timer er ingenting :-) .. Sidder måske 7-8 timer om dagen :) .. Og så har jeg ikke talt natten med :-) ..

anyways .. det er sku da meget godt at man skal bruge så lang tid på at blive exalted (Eller hvad pokker det hedder)

Så er det lidt federe at være EN af dem =)