Hjælp til køb af vandkøling...

  • Jeg har kigget lidt rundt på forskellige sider efter noget billig vandkøling til mit skab, men kan ikke rigtig få det hele til at passe :rolleyes:


    Jeg har slange på 10mm indre og 12mm ydre, samt en hydor L20 pumpe, samt en bil radiator, alt jeg skal bruge er altså et reservoir og et kølehoved (s.939) der passer til slangen. Tingene skal kunne købes samme sted, og der skal to ekstra 10mm studser med til radiatoren (skal være L-studser), lige meget hvilken størrelse gevind da det vil blive lavet efter studserne, men det skal selvfølgelig passe til slangen.


    Kom med jeres forslag ;)

  • hmmm, kunne nogen i det mindste nævne nogle steder hvor der kan købes vandkøling så?


    Har i forvejen disse på min liste:


    parstronic.dk
    coolerkit.dk
    vcore.dk
    studiedata.dk

  • Add mig på MSN ahdk89@gmail.com Try!


    Så skal jeg nok lige hjælpe dig lidt.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Du er nu added :D

    Oki, tager lige noget morgenmad og kommer på. Vi skal nok finde noget til dig Try :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex

    Oki, tager lige noget morgenmad og kommer på. Vi skal nok finde noget til dig Try :D


    Kører på arbejde her ved halv 1-tiden, så kan nok først være på msn engang i aften...

  • nå... jeg logger af nu Alex, ved ikke lige hvorfor du hoppede offline, men hvis du har tid/lyst kan du jo prøve at strikke noget sammen ;)



    Jeg satser på at komme på msn engang i aften...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    nå... jeg logger af nu Alex, ved ikke lige hvorfor du hoppede offline, men hvis du har tid/lyst kan du jo prøve at strikke noget sammen ;)



    Jeg satser på at komme på msn engang i aften...

    Min fars PC rebootede og lavede alt muligt forskelligt, damn jeg ssavner min egen, en P4 2ghz NW-A er sku SLOW.


    Men jeg kigger lige på det =).

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex

    Min fars PC rebootede og lavede alt muligt forskelligt, damn jeg ssavner min egen, en P4 2ghz NW-A er sku SLOW.


    Men jeg kigger lige på det =).


    Trist da :boxed:


    Men håber du får smækket et forslag eller 2 sammen til mig :D


    Sidder på arbejdet nu så kan ikke rigtig tillade mig at gå på messenger :rolleyes:

  • Har lige kigget lidt rundt på pc-modd.dk og vcore.dk, jeg har kigget på DD TDX samt et DD reservoir (sådan et rundt et med hvide plast fittings), disse kan fåes ved PC-modd.dk. Hos vcore.dk har de studser til radi (2 x 3/8" L-studser) og billig 12mm ID slange som jeg har tænkt mig at bruge på stykket fra pumpen op til kølehovedet, da kølehovedet's indgangsstuds jo er til en 12mm ID slange ;)


    Lyder det nogenlunde fornuftigt?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Har lige kigget lidt rundt på pc-modd.dk og vcore.dk, jeg har kigget på DD TDX samt et DD reservoir (sådan et rundt et med hvide plast fittings), disse kan fåes ved PC-modd.dk. Hos vcore.dk har de studser til radi (2 x 3/8" L-studser) og billig 12mm ID slange som jeg har tænkt mig at bruge på stykket fra pumpen op til kølehovedet, da kølehovedet's indgangsstuds jo er til en 12mm ID slange ;)


    Lyder det nogenlunde fornuftigt?


    Jeg har næsten ingen forstand på det her så lad være med at give mig tæsk hvis jeg dummer mig her; Mangler du ikke en pumpe? Og hva med radiator?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Racosta


    Jeg har næsten ingen forstand på det her så lad være med at give mig tæsk hvis jeg dummer mig her; Mangler du ikke en pumpe? Og hva med radiator?


    Læs starten af tråden ;)


    Jeg har en bil radiator og en hyder L20 pumpe ;)


    Så du kan lige få en omgang :boxing: :))


  • Argh.. :O


    :boxed:


    Men ja det lyder da ret fornuftigt i mine øre.. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    10mm inder diameter ;)


    Ok, den ene ser bare noget mindre ud end den ene!


    Dog ville jeg vælge en anden pumpe til et TDX, da den ikke er kraftig nok og muligheden for at den ikke kan klare mosten i længden er rimelig stor!


    Og har du renset radien, før du satte den til?
    /Thomas


  • kan da også ske pumpen bliver opgraderet en gang ;)


    radiatoren har aldirig været brugt til andet end vandkøling, så rensning går jeg ikke ud fra er nødvendig?