Multi connecter til blæsere

• Hej!!

Er ved at finde blæsere til mit kabinet, og opdagede at de fleste blæsere er med 3pin. Har fundet en multi connector på nettet.

Jeg vil gerne vide, om multi connectoren tilsluttes et 4pin-stik fra strømforsyningen, og der så kan tilsluttes 3pin-blæsere til de fire små stik? De små stik er hunstik, så fås 3pin-blæsere normalt med hanstik??

Tak for hjælperen! :)

• Hey låner li tråden...håber ikk det gør noget

Ka man ikk få en omvendt version af det??

Altså så man ka sætte en 4pins blæser i et 3pins stik på bundkortet? Vil nemlig gerne kunne slukke mine blæsere med speedfan...

Benjamin: Hvis du ik vil ha denne post her så skriv det li, så sletter jeg den med det samme :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Jeg har aldrig set den omvendte version. Du kan evt. fjerne molex-stikket og selv montere et 3-pin. Men du vil i så fald komme til, at undvære rpm-aflæsning.
    Et bedre alternativ er at købe en blæserstyring. De er ikke så dyre i dag, ser godt ud og er samtidig effektive.

Oprindeligt indlæg af Maverick

Jeg har aldrig set den omvendte version. Du kan evt. fjerne molex-stikket og selv montere et 3-pin. Men du vil i så fald komme til, at undvære rpm-aflæsning.
    Et bedre alternativ er at købe en blæserstyring. De er ikke så dyre i dag, ser godt ud og er samtidig effektive.

hMM ok, har en blæserstyring i mit kabinet...TT LANFIRE....skod...og den blæserstyring der ka ikk slukke for dem helt...mindste de kommer ned på er 1400rpm...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2