Hvad laver Jon

• Har aldrig været specielt tosset med Jon. Måske lige så meget for at tage lidt afstand fra musikmaskineriet, der bare spytter "kunstnere" ud på markedet i flæng, i håb om at en af dem hitter og deres projekt kan nå break even. Det er for sygt.
    Men igen, lige siden en eller anden i sin tid fandt på at hyre en musikgruppe, sørge for at få produceret skidtet og få det solgt, har musikken vel været et produkt, på samme måde som når man køber i boxershorts.

At mange ærlige bands der selv skriver og indspiller deres materiale, så er nødt til at gå den samme vej og fodre mængden med hvad de vil have på det første album for at få foden inden for døren, er så lidt af en skam.

Anyways, så ligger hverken Jon eller Sisse særlig højt på min liste. De er begge et produkt (men endda hamrende ærlige om det, det må man vel give dem), og man kan godt se at det ikke er musikkunskaben der sælger materialet.

Tag nu bare Sisses video. Selvfølgelig synes jeg da hun er fræk og lækker, men købe hendes plade? Nej så hellere vælte nøgen på cykel... Hvis hun nu gik over og lavede xxx-materiale, ville det straks være interessant. Har på fornemmeren at hun ville gøre sig bedst der.

• han har vidst lige udgivet en singel... den hedder noget så originalt som popstar... og denne gang er det under eget navn! Wow nu vil han stå ved det lort han laver...

Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

Oprindeligt indlæg af tAshDa
    - jeg kan ikke rigtig forstå hvad folk har imod Jon? Han stilte op i en konkurrence fordi han godt kunne lide at synge, og han vandt den og derfor vandt han en popkarriere hvor de skriver sangene for ham og han skal så bringe budskabet videre med hans flotte stemme... jeg kan simpelthen ikke se det slemme i det. der hvor jeg netop kan se den misser er når man pludselig kan lide en kunstner fordi hun er lækker og højrehåndsmateriale.. det er da der den røde tråd knækker..

Jon er en fyr der synger bedre end de fleste af os, og lad nu være med at være så dårlige tabere bare fordi han har mere succes end jer og fordi han er bedre til at vinde konkurrencer end jer...

Jeg har det imod ham, at han overtrampede en anden persons ansigt til en fest, og så syntes jeg ærlig talt ikke, at han synger specielt godt... Og han har ikke lavet sig eget musik indtil videre :rolleyes: