Nu har jeg lige fået lavet en ny spiller... så jeg tænke om der er nogen som der spiller på severen Ravencrest???... det kunne være sjovt

Spillere på Ravencrest?
-
-
Er helt sikker på her er nogen som spiller på Ravencrest da det åbenbart er Danskernes fortrukne server
-
Nice..... elsker en masser af danskere man kan have det sjovt med
-
Jeg er også på den.
-
Hvis du kommunikerer meget med spillerne in-game, kan du næsten ikke undgå at møde en til flere danskere den første halve time du spiller.
Jeg spiller der også o_O
-
ravencrest er totalt inficeret med dansker
gamer der da også selv
-
Er med i The Nordic Ronin der
-
Nice.. spiller også på den.. den er så Nizzle
hedder Callemusen
-
spiller DESVÆRRE også på den, hader at det næsten altid lagger lidt, så vil finde mig en ny server at game på, så hvis nogle er med på at bytte gold, mooncloth osv osv fra en anden server til ravencrest skriv en pm.
-
Har spillet der.
Nick: Saenjaina (60 warrior)
Har spillet i North Star (Dominance), Aetas Exordium.
-
Originally posted by VaReeX
spiller DESVÆRRE også på den, hader at det næsten altid lagger lidt, så vil finde mig en ny server at game på, så hvis nogle er med på at bytte gold, mooncloth osv osv fra en anden server til ravencrest skriv en pm.bytte guld til en anden server?
-
Har spillet i Tempest på ravencrest men byttede acc med en og nu har jeg en lvl 25 druid alliance på ravencrest
-
Er der ingen der spiller Horde?
-
jeg er horde
lvl 60 orc warrior!! på Ravencrest..
jeg leder efter en guild, gerne en der raider i MC og måske BWL.
så hvis der er nogle som kunne bruge em warrior, vil i så ikk sende en pm.
på forhånd tak
-
Originally posted by ZeaRs
Nu har jeg lige fået lavet en ny spiller... så jeg tænke om der er nogen som der spiller på severen Ravencrest???... det kunne være sjovt
der er også en del danskere inde på serveren magtheridon hvor jeg selv er lige er begyndt på en horde troll rogue -
Jeg spiller som "Qualex", level 19, Troll Hunter og leder også efter nogen at danne en guild sammen med og spille sammen med på Ravencrest serveren.
(:O)alex -
Ravencrest Styre....
Men som sagt er det et problem efter kl 6
YOU NOW IN LINE AS NUMBER 333 Please wait 18min.
Jeg leder efter en stor guild med en masse over level 40 gider ikke de små guild, de er alt for krevende.