jeg køre selv lidt rundt på en pocket bike. men har over vejet at købe en drembike fra polini og begynder at køre i klub. så ville lige høre om der er andre her inde der gør det ?

nogen der køre drem bike ?
-
-
Hvad i alverden er det? Hehe...Some pictures? gider ikke google...
-
Oprindeligt indlæg af GiZzZa
Hvad i alverden er det? Hehe...Some pictures? gider ikke google...SYG kværn med 2 cylændere
-
Oprindeligt indlæg af Connektors
[quote]Oprindeligt indlæg af GiZzZa
Hvad i alverden er det? Hehe...Some pictures? gider ikke google...SYG kværn med 2 cylændere
ja det er en syg kværn.. men slet ikke nogen der køre i klub eller noget ?
-
Hmm, hvad er prisen for sådan en babe?
-
fra 8900 til 24000 kr
-
Kører da rigtig kværn... Det er meget griner at kører fra Brianer i deres dyre gejlede biler.
-
De er max gejlede. Dog er det kun 1 cylindret, og de er mindre end de såkaldte pocket bikes som mange har. De er MAX onde, helt op til 12hk på baghjulet.
-
Oprindeligt indlæg af Alex
De er max gejlede. Dog er det kun 1 cylindret, og de er mindre end de såkaldte pocket bikes som mange har. De er MAX onde, helt op til 12hk på baghjulet.ja 12 hk og mere i nu.. det er helt sygt som de trækker..
-
12 heste på baghjulet!? På dem der?!!
Kan I tælle til " 1-2-selvmord"?
Man kan da komme seriøst galt afsted hvis man vrider rullen rundt og hænger i.
-
-
sådan en har jeg også. syntes ikke der er meget ryk i dem,
men når jeg nu skal til at begynde at køre på bane med dem. skal jeg have købt en ny fra polini. de er vandkølet og de trækker sku af. -
Oprindeligt indlæg af NiEn
sådan en har jeg også. syntes ikke der er meget ryk i dem,
men når jeg nu skal til at begynde at køre på bane med dem. skal jeg have købt en ny fra polini. de er vandkølet og de trækker sku af.jaja den kan ikke følge med min gokart
-
nej det kan den sikkert ikke.. men vi kan i det mindste holder blancen på 2 hjul
hehe
-
Oprindeligt indlæg af NiEn
nej det kan den sikkert ikke.. men vi kan i det mindste holder blancen på 2 hjulhehe