Armorsmith eller weaponsmith?

  • Jeg er nået dertil hvor jeg skal vælge armorsmith eller weaponsmith for at komme videre i blacksmithing, men jeg er godt nok i tvivl.
    Jeg er paladin, og har godt nok læst at paladin er den eneste class der kan få nytte af armorsmith!?
    Ved ikke helt om jeg vil satse på at tjene penge på min proffesion, eller det kun skal være for at lave nogen fede ting til mig selv.
    Nogen meninger, for og imod? Gerne eksempler på nogen af de ting man kan lave med de forskellige specialiceringer!

  • Hmm...


    Jeg vil sige weaponsmith, da du i fremtiden kommer til at lave warrior armors..
    Tag weaponsmith.. Du kan tjene mange penge på de våben du laver.. Og du kan lave nogle rigtig fede nogle...


    Mit råd..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DKTiger
    Ok, tak for input.


    Hvad mener du med at jeg kommer til at lave warrior armors? Paladin og warrior kan da bruge samme armor!?


    Jeg mener armors med Defense skills.. det er næsten kun warriors der skal bruge det.. Også er der ingen intellect i.. Kun Stamina og Strengh

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Ok jeg troede det var weaponsmith der var moneymakeren!?
    Der er vel heller ikke den store forskel på om man går axe-, sword- eller macesmith? Det er vel bare en smagssag, eller er der stor forskel på de items man kan lave?

  • eneste wep smith.. der kan tjene penge er ham med AXE.. da han kan komme til at lave Arcanite Reaper.. Men ellers er det ikke nogen penge maskine.. da de Weps man kan lave er "KUN" til main hand og ikke det vildeste.. så det begrænser meget..


    Hvor i mod at Armor smith kan lave 3-4 Epic Plate/mail items.. som sælger godt.. Lionheart helm for at nævne en af dem..