Problem

• har det problem jeg ikke ved hvad jeg skal være ;( . prøver virkelig at finde ud af. men kan ikke, har stort set prøvet alle class. men på lvl 20-26 stykker går jeg i stå, og gider ikke at spille på den person mer. HJÆLP. spiller forresten alliance @ vashj, da de fleste af mine venner spiller der. har i nogle forslag.

PÅ FORHÅND TAK! ;)

• Jeg havde det på nøjagtig samme måde med både min hunter og mage.

Generelt set synes jeg blizzard har lavet et fantastisk godt og fængende spil (Om det vil forblive hot i længere tid tror jeg ikke, men lige nu er det bare sagen).

Når det så er sagt, har jeg også langt mærke til at der er nogle "døde" punkter for characters omkring level 22-26. Der sker ikke så meget, det meste af tiden skal bare gå med at grinde (og her er de to kirkegårde i duskwood gode). Herefter bliver det sjovt igen. Omkring level 35-39 kan også være lidt kedelige. Quests er for svære at klare solo (de fleste), og man skal spare penge op i stor stil for at kunne træne alt det spændende ved level 40 (inkl mount). Efter level 40 er det bare sjovt.

Så det gælder vel egentlig bare om at komme ud over stepperne og få overstået de "kedelige levels" :boxing:

:cheers: God Sommer :cheers:

• kunne du ikke finde på et beder name til dine topic problem siger ikke så meget om hvad det er du vil det kunne jo være noget med hjælpe til class eller sådan noget så folk ved hvad det er du skal have hjælpe til :)

• jamen problemet er at jeg stort set har prøvet alle class, og kan ikke finde ud af hvad jeg vil. om jeg vil være "mage" eller "warrior" :( om i bar havde nogle forslag ?