ingen udvidelse af volt på DFI?

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

fragmann :) Htt hvor ændre jeg den til 4 ? er ikke så smart ang. amd 64 :) men forresten... skulle den ikke selv ændre det + for kan regne ud jeg skal op på 250 fsb for at få mest performance right? så jeg holder htt på 1000 mhz

det er i din bios samme sted som du kan sætte fsb osv. kig lidt på det, og som nævnt tidligere så skal du endelig smide noget højere spænding efter chipset og ldt bus ;)

prøv at ændre din cas timing til 2 istedet, mine bh-5 render sq heller ikke langt med en cas timing på 1,5 ;)

• den ændrer det ikke selv..hedder vidst LDT i bios.....men om du har den på en total af 600 eller 1000 betyder intet...der er nemlig nok båndbredde på nuværende tidspunkt....den må bare ikke køre over 1000.

gad egentligt godt vide hvor meget volt LDT må få og siden min passive profil holder chipset nede så kan den få lidt mere også....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet en gang, sidst af Fragman ().

Oprindeligt indlæg af Try-this

det er i din bios samme sted som du kan sætte fsb osv. kig lidt på det, og som nævnt tidligere så skal du endelig smide noget højere spænding efter chipset og ldt bus ;)

prøv at ændre din cas timing til 2 istedet, mine bh-5 render sq heller ikke langt med en cas timing på 1,5 ;)

lyder som om jeg skal prøve de flere volt på chipsættet hvor meget giver i det?

orker det godt nok ikke i aften :)

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

lyder som om jeg skal prøve de flere volt på chipsættet hvor meget giver i det?

orker det godt nok ikke i aften :)

Jeg fyrer den bare op på max...

• har jeg også gjort...og min passive chipset køler holder den stadig på under hvad st. blæseren kunne ved 5000 rpm.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• 1,2 atm ....men det er fordi bf2 ikke vil køre i oc tilstand...ellers 1.4 v 250FSB...