Min storebror har lige købt WoW, og jeg kunne også godt tænke mig det... Han købte et eller andet kort så han kunne betale for sin acaunt. Kan jeg nøjes med at købe sådan et kort eller skal jeg også købe spillet?

Skal man købe spillet?
-
-
Du er nød til at købe spillet, men hvis der fulgte et 10 dages "guest pass" med det spil han har købt, kan du spille 10 dage gratis før du går ud og køber det!
-
Der følger 10 dages gratis spil med.. Men jeg kan ikke finde ud af at aktivere dem! Jeg trykker manage accaunt, og skriver den kode der står på det papiret, og udfylder felterne med navn og adresse osv. Men så skal jeg vælge hvilken betalingsmetode jeg vil anvende!
Gør jeg noget forkert eller hvad??? -
Oprindeligt indlæg af KennethB
Der følger 10 dages gratis spil med.. Men jeg kan ikke finde ud af at aktivere dem! Jeg trykker manage accaunt, og skriver den kode der står på det papiret, og udfylder felterne med navn og adresse osv. Men så skal jeg vælge hvilken betalingsmetode jeg vil anvende!
Gør jeg noget forkert eller hvad???nej bare skive et visa kort nummer de tag ikke noget penge !! well jo nå du har købet spille gør de efter 30dage
-
Så man skal bare skrive et nummer og så tar de ingen penge, med mindre man vil lave en fast account?
-
Så man skal bare skrive et nummer og så tar de ingen penge, med mindre man vil lave en fast account?ja alså et nummer der passer ikke tror ikke den går hvis du bare skiver noget fis men de tag ikke nogle penge før du har købet spille osv og du vil have en fast accunt
-
hmm..
når jeg har valgt hvilken betalingsmetode jeg vil anvende, skal jeg krydse af om jeg vil have det i 1, 3, eller 6 måneder, og alla tre koster penge.
-
hmm..
når jeg har valgt hvilken betalingsmetode jeg vil anvende, skal jeg krydse af om jeg vil have det i 1, 3, eller 6 måneder, og alla tre koster penge.
du kan bare tag 1 måneder det koster IKKE penge
hvis det kun er et guesst pass