så er det i dag at shg skulle få dem på lager

VapoChill Micro???
-
-
jahh.. men det blev vist hellerik til noget
Som jeg faktiks oz regnede med
SHG!
Mvh Mads
-
den er kommet har set den på lager i tyskland .
-
HAHAHAAAAH
nu har du udsat den til d. 8/8-05
OMFG!!!
Sker der det er irreterende!Mvh Mads
-
Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
den er kommet har set den på lager i tyskland .Ka du gi link?
Mvh Mads
-
AAAUUHHHHWWWWW YES SIR!!
Jeg afbestiller sku hos shg.dk og bestiller den her! Det er ca. samme pris som hos shg.dk så det er super!! http://www.watercooling.de/catalog/default.php?cPath=433Mvh Mads
-
Nogen der er faldet over test af den ??
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Nogen der er faldet over test af den ??
ikke endnu -
-
Oprindeligt indlæg af Vigilant
Der er en lille smule her: http://www.overclock.co.uk/cus…oduct.php?productid=18579Mvh Mads
Det er vist bare de ting som astek har opgivet de har sat flot op.
Desuden virker linket til pdf-filen heller ikke.
Men bliver da sjovt og se om det er en der kan gøre en stor forskel eller det bare er en grad eller 2.
-
´jahh, nu venter jeg bare på min fra Tyskland, så ka jeg jo skrive hva jeg har fået ud af den.. Jeg håber oz på merer oc end de 2800mhz jeg har kørt med den her stock køler..
Mvh Mads
-
´jahh, nu venter jeg bare på min fra Tyskland, så ka jeg jo skrive hva jeg har fået ud af den.. Jeg håber oz på merer oc end de 2800mhz jeg har kørt med den her stock køler..Mvh Mads
Hvornår skulle du så modtage denne???
-
idag... jeg går bare og tripper på at UPS bilen kommer!!
Det ka kun gå for langsomt.. men desværre ska jeg work her kl. 15, så det blir først i aften jeg ka sige et par temps..
Mvh Mads
-
idag... jeg går bare og tripper på at UPS bilen kommer!!Det ka kun gå for langsomt.. men desværre ska jeg work her kl. 15, så det blir først i aften jeg ka sige et par temps..
Mvh Mads
Det skal jo også passes...
-
mm.. præcis.. jeg håber sku at den kommer idag.. det står på nettet at den kommer... jeg har fået sådan en T&T nummer fra UPS.. så jeg krydser fingre..
Mvh Mads
-
mm.. præcis.. jeg håber sku at den kommer idag.. det står på nettet at den kommer... jeg har fået sådan en T&T nummer fra UPS.. så jeg krydser fingre..Mvh Mads
Er det den Extreme udgave du har bestilt? Så vidt jeg kan se findes der 3 udgaver af den? -
Oprindeligt indlæg af Richie
Er det den Extreme udgave du har bestilt? Så vidt jeg kan se findes der 3 udgaver af den?Forskelen er vist bare hvilken CPU de passer til.
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Forskelen er vist bare hvilken CPU de passer til.
Ikke helt...
Der er selvfølgelig nogle til de forskellige socket. Men udover dette er der også 3 forskellige typer... Men efter hvad jeg har forstået så er det kun blæseren der er til forskel...De 3 typer:
Extreme Performance
High End
Ultra Low Noise -
Jeg har købt: Extreme Performance
Lige nu kører jeg 2700mhz @ 1,5 volt.. der blir den 51grader ved SuperPI 32M, men jeg har jo lige puttet Activ Silver på, så det har jo ik sat sig endnu.
Jeg tror bare denne køler holder temp. på ca. 50 grader som max "lige meget hvor meget volt man gir" Men jeg ka lige komme med noget mere info når jeg har leget noget mere..
Men lige nu kører jeg den bare på FULL speed, og der larmer den MAX!! Det er HELT vildt.. Jeg ska nok oz lige lege lidt med fancontrol der fulgte med.. for med den her larm gider jeg da ik at være i værelset.. ihvertifald ik uden musik kørende..
Men jeg er godt tilfreds med den, og så ser den fee ud
EDIT: Og jeg det er kun blæsern der er forskellen på dem, men der kommer vist oz en model der kun er lavet af kobber..Mvh Mads