OC med ATI Tray tool

• Er der nogen af jer som har erfaringer med oc ved brug af ATI tray tool???

Når jeg prøver at oc med dette program kan jeg ramme 550Mhz på core og 575Mhz på rammene...

Jeg køre med en Arctic Cooling VGAsilencer ATI Silencer 4......

Hvor varmt på coren blive??? Er 70 grader for meget????

• Troede de ATI silencer´s var bedre, men 70 grader er ikke kriminelt. Der kommer grafikfejl inden det brænder sammen. Kan ikke huske om det selv lukker ned.

Med Zalman VF700 ligger mit X800XL på 40 idle og 50 ved load - med blæseren skruet helt ned.

• Plejer selv at bruge ATI-Tool, så det kunne du da prøve og lade finde Max Core og mem og så se hvad det bliver så du har noget at sammenligne med.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Oprindeligt indlæg af Maverick

Troede de ATI silencer´s var bedre, men 70 grader er ikke kriminelt. Der kommer grafikfejl inden det brænder sammen. Kan ikke huske om det selv lukker ned.

Med Zalman VF700 ligger mit X800XL på 40 idle og 50 ved load - med blæseren skruet helt ned.

Efter jeg har været inde og spille i et par timer ligger temp på coren på 66 grader....

Jeg havde også større forventningere til denne køler.... Måske skulle man prøve vand på cpu og grafikkort...

Oprindeligt indlæg af recruit

Efter jeg har været inde og spille i et par timer ligger temp på coren på 66 grader....

Jeg havde også større forventningere til denne køler.... Måske skulle man prøve vand på cpu og grafikkort...

Jeg har lige droppet den idé. Ville koste mig ca. 2K for at hente et par grader...

Og din temp. er jo ikke kriminel, så jeg ville lade det være som det er...