Købe Protein pulver?

Oprindeligt indlæg af 1_2_know

Både det, men også at det er skræmmende, ikke? - Det er umuligt at spore den form for doping, forstil dig hvilken type mennesker det kan lave såfremt man giver folk kunstigt hjerte...

Jo skræmmende... lii hvad jeg søgte efter... :ohmy:

Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|
    Ved ikke så meget om de forskellige produkter, men brugte kreatin 2 måneder og tog 7 kilo på bare i muskler.. De er så næsten forsvundet nu da jeg har holdt pause i lang tid.

OT: Var der nogen der kom fra byen Vejen? :D

Aha... CoooL nok!!! Har faktisk fået det hele sendt hje,... også Kreatin... 8)

• 7kg..

hmm, lyder lidt voldsomt IMO... :|

Du har sikkert valgt et af de knap så tilladte kreatin produkter... - Har der været stor debat om... For nogle af de kreatin produkter indeholdte noget ala AS - dogi kke lige AS, men... Noget doping som bestemt ikke er tilladt ;)

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

7kg..

hmm, lyder lidt voldsomt IMO... :|

Du har sikkert valgt et af de knap så tilladte kreatin produkter... - Har der været stor debat om... For nogle af de kreatin produkter indeholdte noget ala AS - dogi kke lige AS, men... Noget doping som bestemt ikke er tilladt ;)

>Der er sååå meget at vælge imellem.... Håber jeg har taget det rigtige... :boxing:

• Men skal så siges at jeg synes det er op til folk selv om de vil tage doping, såfremt de IKKE er aktive i konkurrance sport... Kan ikke se noget problem i at en vil blive strandløve lidt hurtigere og derfor hælder en masse lort i kroppen, er hans eget problem IMO...

Og bruger selv en del, men er ikke noget præstationsfremmende, men har 3 forskellige former for medicin - 2 inhaltorer til astma og så noget amfetamin basseret... - Som i den grad ikke er accepteret til sport, however har jeg sportsdispensation eller hvad det hedder... ALtså tilladelse til det, eftersom jeg såvidt muligt holder mig aktive og bestemt vil gribe chancen ved næste halvmarton i nærheden ;)

- Amfeta'en og den ene inhalator påvirker decideret negativt i forbindelse med sport - altså effekten de har på kroppen, den sidste derimod er en gudsgave... - Grundet astmaen lyder mine lunger "sjovt" ved fysisk aktivitet... - selv ved mild aktivitet... Og jeg kan ikke få vejret, faktisk sket at par gange at jeg har spilelt fodbold og simpelthen måtte ligge mig på banen for at kunne få ro til at få vejret... :'( - Og kan ikke spille foldbold med min halvbror som er en bette 7. klasse uden at blive forpustet uden den medicin....

Det den gør er - det er beta-2-agonister, som får musklerne omkring luftrøret til at slappe af / bedøvet... (så vidt jeg har læst mig til) - og derved giver mulighed for man kan trække vejret normalt hvor uden at det bliver sværre og man derfor ikke når at få så meget luft ned i lungerne :|

- 12k

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark

• WoW... du er da lidt speciel... :))

• Lidt kan ikke gøre det :P

Men damn fik et chok..... Var med nede på apoteket for at købe medicin til 3 måneder... 6.000, OMFG - Amfetamin er lidt pepperet :|

--- SILENT STORM ---

Lidt kan ikke gøre det :P

Men damn fik et chok..... Var med nede på apoteket for at købe medicin til 3 måneder... 6.000, OMFG - Amfetamin er lidt pepperet :|

WOW... Ja det kraftedeme dyrt... 8o

• 2 grunde til at holde sig fra kakao:

1. Det er fyldt med sukker

2. Det er langsomst optageligt i forhold til det mest udbredte proteinpulver som næsten består af ren valle. Kakao består af 80% kassein og kun 20% valle.

Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|
    Ved ikke så meget om de forskellige produkter, men brugte kreatin 2 måneder og tog 7 kilo på bare i muskler.. De er så næsten forsvundet nu da jeg har holdt pause i lang tid.

OT: Var der nogen der kom fra byen Vejen? :D

Kreating gir dig længere udholdenhed(energi) og gør at dine muskler ikke blir så ømme, de 7 kg du har taget på er sikkert det vand som der kommer i dine muskler, kreatin gør at dine muskler kan optage mere vand.
    Har selv trænet Elite sport siden jeg var 13 og har tager kreatin 1 års tid men det var ikke pengene værd synes jeg.
    Drik kakao lige efter træning og spis tun når du kommer hjem det virker kakao har mange kulhydrater som muskler elsker og tun er masser af protein. Hvis i ikke tror det virker så må jeg vel bevise det :evil:

• Som nogen allerede har nævnt så er der ikke den store forskel på protein pulver.

Indgridinserne er 90% det samme i alle sammen og "protein procenten" svinger højst 5% fra produkt til produkt.

Hvis man vil være "stor" / have musker skal man spise MEGET! Jeg træner selv en del og har da jeg var i udlandet købt nogen "pumper / trænings" magasiner.

Der så jeg nogen forskellige kostplaner for, hvad vægtløftere og dem på størrelse med "arnold" i hans storhedstid. spiser.

De spiser ca. 5000 Calorier om dagen! Det er det dobbelte af, hvad man regner, at kroppen skal have.

I den kostplan var der bl.a. Køb meget kød, æg, mælk, kartofler, mm.

Hvis man vil tabe sig skal man have et kalorie underskud vil man "pumpe" skal man have et kalorie overskud.

Når man så har trænet og ikke synes resultatet er ordentligt så kan man "cutte" dvs. at man "lever" i et modereret kost underskud og træner samtidigt for fx. at smide et kg, eller to for at gøre resultatet tydeligere.

Jeg vil anbefale dig at læse på følgende sider: http://www.motion-online.dk, http://www.getbig.dk