Nogen som kender et sted hvor man kan købe proteiner eller pulver... hvad det nu hedder???
Altså på nettet tak... det må os gerne være fra udlandske hjemmesider...
Der skal sQ pumpes i sommerferien...
Nogen som kender et sted hvor man kan købe proteiner eller pulver... hvad det nu hedder???
Altså på nettet tak... det må os gerne være fra udlandske hjemmesider...
Der skal sQ pumpes i sommerferien...
En bøf gør præcis det samme?
kan sådan noget ikke fåes i den nærmeste intersport? (og hva de nu ellers hedder den slags butikker ;))
QuoteOprindeligt indlæg af Alaza
Nej tro mig... det gør det ikke... Har nemli arbejdet i McD i ca. 1 år.. Spiste bøf næsten hver dag... intet skete
et try-this, er du træner i vejen bokse klub?? var du ikke oppe i motionscenteret idag med såen en trøje hvor det stod på ?
QuoteOprindeligt indlæg af Try-this
kan sådan noget ikke fåes i den nærmeste intersport? (og hva de nu ellers hedder den slags butikker ;))
Hmm... Jo måske... men hellere vil have fra nettet da der er bedre informationer osv...
Ingen der har prøvet sådan noget?
QuoteOprindeligt indlæg af GiZzZa
Nej tro mig... det gør det ikke... Har nemli arbejdet i McD i ca. 1 år.. Spiste bøf næsten hver dag... intet skete
gæt 3 gange hvorfor
QuoteOprindeligt indlæg af Mr.Mercie
et try-this, er du træner i vejen bokse klub?? var du ikke oppe i motionscenteret idag med såen en trøje hvor det stod på ?
nope.. men er både livredder og arbejder i billetsalg (aner ikke hvad den stilling kaldes)...
QuoteOprindeligt indlæg af Try-this
nope.. men er både livredder og arbejder i billetsalg (aner ikke hvad den stilling kaldes)...
okay;), er vi ikke gået forbi hinanden før der oppe?
QuoteOprindeligt indlæg af ZeroKill3r
gæt 3 gange hvorfor
Ved sQ ikke...
Se her...
Nogen som kan fortælle om denne her?
http://nutrilab.dk/product.asp?product=4
EDIT: Jeg er nu fyldt 18 Jubii, så har lovet mig selv at pumpe mig op...
QuoteOprindeligt indlæg af Mr.Mercie
okay;), er vi ikke gået forbi hinanden før der oppe?
ikke så vidt jeg husker....
Kom nuuuuu...
QuoteOprindeligt indlæg af GiZzZa
No wonder...
Tror oprigtigt talt ikke på det er smart at æde den slags.
No wonder...
Hehe...
Sådan kan man ikke bare stille det op - Desuden spiser man jo ikke bøffer hver dag
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Sådan kan man ikke bare stille det op - Desuden spiser man jo ikke bøffer hver dag
Eller gør man? HiHi..
Nå men det har jo nærmest været OT det her... hehe...
Helt i orden... Har faktisk også bestilt noget nu...
Ligefør jeg lukker tråden... OT er tilladt nu...
Sker det intet så lukkes tråden... :hb:
hvad med en kakao?
No wonder...
Det er jo bare proteiner. Man kommer ikke galt afsted med at æde sådan noget pulver overhovedet. Det svarer sig jo bare til at spise en masse kød bare lidt mere effektiv. Det eneste det gør ved den der spiser det er at han/hun restituerer hurtigere og derved kan træne oftere og mere. Det er da smart. For øvrigt hvis du får mere af det end du kan forbrænde når du træner kommer det jo bare ud i den anden ende.