Battleground

• BattleGround

Jeg kan forstå på det hele at der er mange der har prøvet at være i Battleground.
    Bare ikke mig.. HeHe..
    Det er en Rød Portal man skal igennem, hvis jeg har forstået Manualen rigtig.
    Men den eneste Røde Portal jeg har fundet var i Hillsbrad Foothills. Lidt Øst for Dalaran.
    Men når jeg går ind i den, skriver den at jeg skal være mellem lvl 51 og 61.
    Er der nogle der kender alle de portels, hvor man kan komme til BG?
    Får man enlig XP der inde?
    og hvad er HK enlig. Horde Kill?

• JESUS, først og fremmest skulle det her thread være posted i Battlegrounds, og for det andet er "den røde portal" altså BG, i Ashenvale, øst for The Barrens

Oprindeligt indlæg af Brace
    JESUS, først og fremmest skulle det her thread være posted i Battlegrounds, og for det andet er "den røde portal" altså BG, i Ashenvale, øst for The Barrens

JESUS først og fremmest laver alle fejl og for det andet ligger Warsong Gulch VEST for indgangen til The Barrens...

Oprindeligt indlæg af Brace
    JESUS, først og fremmest skulle det her thread være posted i Battlegrounds, og for det andet er "den røde portal" altså BG, i Ashenvale, øst for The Barrens

så er det super der er sådan nogel som mig :)

• den du har fundet er Alterac Valley, high lvl BG... der er osse en der hedder Warsong Gulch, som er en lavere lvl BG.... og ja, den ligger lidt mod vest på grænsen imellem ashenvale og barrens... ca... og nej, du får ganske rigtigt ikke exp for et HK, men du får exp når dit team vinder.... og et HK = Honorable Kill...=)