Ja har ikke helt styr på venice overclocker den bedre end 0.09 Micron eller?
Hvad står det der Venice for, ja i det hele taget hvad er det for noget?
-
-
Venice og San Diego er AMD´s nye cpuer.. Venice har forbedret memorycontroller (SSEE) og bliver ikke så varm som den tidligere wincheter.. I det hele taget et bedre køb.. Har den selv som du kan se.. De clocker oz mere da varmeudviklingen og watt-forbruget er mindre ved Venicen
-
Oprindeligt indlæg af hot_fifty
Venice og San Diego er AMD´s nye cpuer.. Venice har forbedret memorycontroller (SSEE) og bliver ikke så varm som den tidligere wincheter.. I det hele taget et bedre køb.. Har den selv som du kan se.. De clocker oz mere da varmeudviklingen og watt-forbruget er mindre ved VenicenOkay mange tak, det er jo til at se en kæmpe forskel, hvad med san diego, er det bare når det kommer over 3500+ ?
-
ja.. 1mb L2 cache i forhold til Venices på 0,5 L2 cache.. En Venice 3200+ eller en sd 3700+ er det/de bedste køb, vil jeg mene.. sælger måske mi så kan du lige få min msn hvis det bliver aktuelt.. den står under min profil
-
Oprindeligt indlæg af hot_fifty
ja.. 1mb L2 cache i forhold til Venices på 0,5 L2 cache.. En Venice 3200+ eller en sd 3700+ er det/de bedste køb, vil jeg mene.. sælger måske mi så kan du lige få min msn hvis det bliver aktuelt.. den står under min profilJep har skrevet i min tråd men nu må vi lige se hvor mange penge jeg har i slutningen af måneden
-
hot_fifty nu siger du at en Venice oc mere... ved dine 2500mhz hva volt gir du den der? For min Winchester ka 2750mhz ved 1,5volt, ka din det?
Mvh Mads
-
ja standart vcore mener jeg.. det kan den sagtens... har kun luft på... men der er self forskelligehed på de forskellige steppings.. nogle er gode og andre mindre gode til oc
-
Jeg får snart en ny køler, jeg kører kun med stock lige pt, så det blir rart med en ny køler.. Så ska der oz OC mere!
Mvh Mads
-
jamen du ved ikke om din winny kan mere jo...
-
nææ, men det finder jeg ud af.. og en 0448 SPAW er rigtigt god til OC, og en anden fra OC.dk der har den samme fik den på 2900mhz... sidst jeg snakkede med ham..
Mvh Mads