Hey tweakere ved ikke rigtig om det er det rigtige forum jeg skal spørge på men prøver aligevel.
Nå her kommer det så. Det er jo rimelig varmt idag og det var jeg så ikke vant til men løbe det skal jeg sku, jeg løb og det var sku fint blev forpustet og lidt svimmel men løb videre så da jeg var godt nede af ved stranden(ishøj) så fik jeg det så dårligt at jeg blev nød til at stoppe, så pludselig brækkede jeg mig lige en gang og min mave krampede fuldstændigt sindsygt jeg blev nød til at gå i 10 min før det forsvandt, er det normalt at få i den her varme? jeg var sku tæt på black out.
-
-
drak du nok væske ?
-
Plejer du at løbe eller er det noget nyt?
Jeg løber selv.Mvh Mads
-
Oprindeligt indlæg af Cyclups
drak du nok væske ?Drak vidst ikke noget inden jeg løb
-
Oprindeligt indlæg af Vigilant
Plejer du at løbe eller er det noget nyt?
Jeg løber selv.Mvh Mads
Har løbet lidt over 1 år
-
Oprindeligt indlæg af Patrick S
Drak vidst ikke noget inden jeg løb
Drikker du noget vand i løbet af dagen? -
Oprindeligt indlæg af sam
Drikker du noget vand i løbet af dagen?Drak et glas mælk til morgenmaden også da jeg kom ned til stranden drak jeg vand der, men kastede det op
-
Drak et glas mælk til morgenmaden også da jeg kom ned til stranden drak jeg vand der, men kastede det op
Så drikker du for lidt vand
Jeg drikker mindst 2 liter i løbet af en arbejdsdag. -
Hvis man gør noget der er for overanstrengene og eller for langt tid så ka man godt brække sig.. Ik for at sige det er normalt, men det sker altså..
Mvh Mads
-
Oprindeligt indlæg af sam
Så drikker du for lidt vand
Jeg drikker mindst 2 liter i løbet af en arbejdsdag.Okay er det sådan en tommelfinger regel?
-
Okay er det sådan en tommelfinger regel?
Ved det egentligt ikke, men jeg har lidt af svimmelhed førhen, efter en varm sommer.Jeg var sygemeldt 14 dage, hver gang jeg rejste mig op, kørte det hele rundt. Så for mig er det en regel
-
man skal heller ikke drikke for meget vand det kan godt være skadeligt..
-
Lyder sku ikke rart
har lige fyldt en kande med vand! har os lige fået hovedpine
-
Oprindeligt indlæg af Meinder
man skal heller ikke drikke for meget vand det kan godt være skadeligt..Vrøvl
-
man skal heller ikke drikke for meget vand det kan godt være skadeligt..hvorn kan vand være skadeligt?
-
vand er godt.. men saft er rigtigt godt
Så får man oz sukker, men ik for sødt saft, bare lidt saft i vandet.
Mvh Mads
-
man skal heller ikke drikke for meget vand det kan godt være skadeligt..Magen til b*llshit...
-
Hey tweakere ved ikke rigtig om det er det rigtige forum jeg skal spørge påmen prøver aligevel.
Nå her kommer det så. Det er jo rimelig varmt idag og det var jeg så ikke vant til men løbe det skal jeg sku, jeg løb og det var sku fint blev forpustet og lidt svimmel men løb videre så da jeg var godt nede af ved stranden(ishøj) så fik jeg det så dårligt at jeg blev nød til at stoppe, så pludselig brækkede jeg mig lige en gang og min mave krampede fuldstændigt sindsygt jeg blev nød til at gå i 10 min før det forsvandt, er det normalt at få i den her varme? jeg var sku tæt på black out.har en veninde der har løbet i 5-6 år... hun løb 21 km i varmen, og brækkede sig også på turen.. da hun kom hjem kunne hun intet mærke, men om aftenen (ca 5-6 timer efter hun var kommet hjem.. dvs. ved 22:00 tiden) begyndte hun at blive syg og brække sig.. hver gang hun rejste sig, slog musklerne fra så hun faldt og fik blå mærker. hun brækkede sig næsten hele tiden, og hun sagde det gjorde ondt over det hele.. mere vand, meget mere vand
-
Oprindeligt indlæg af tAshDa
har en veninde der har løbet i 5-6 år... hun løb 21 km i varmen, og brækkede sig også på turen.. da hun kom hjem kunne hun intet mærke, men om aftenen (ca 5-6 timer efter hun var kommet hjem.. dvs. ved 22:00 tiden) begyndte hun at blive syg og brække sig.. hver gang hun rejste sig, slog musklerne fra så hun faldt og fik blå mærker. hun brækkede sig næsten hele tiden, og hun sagde det gjorde ondt over det hele.. mere vand, meget mere vand
Okay mange tak nu gør du mig virkelig tryg nu
jeg løb kun 12km jeg fik det så dårligt plejer at løbe 18km.
Men hvis jeg ligger med muskel kramper skal i nok få nogle billeder -
Glæder jeg mig til!!!
Mvh Mads