Penge profs...

  • Jeg står sq i lidt af et dilemma.... Jeg har pt enchanting og tailoring og jeg kan godt sige det som det er det er satme dyre profs... så jeg tænke om det kunne være det værd at skifte det ud med mining og skining eller noget i den stil..... jeg kunne godt bruge nogle gode råd 8o jeg kunne også godt bruge penge hehe

    ThermalTake - Shark Silver
    MSI - K8N SLi Platium
    Amd - Athlon64 3800+ @ 2.6 Gzh
    Kingston - HyperX 1024 DDR RAM TCCD Cas 2-2-2-5
    POV - Geforce 6800 Ulltra
    Maxtor - 200 Gb 7200 rpm SATA
    Chill - 510 Watt
    Samsung - SyncMaster 710T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Jeg har leatherworking og skining og efter da jeg købt min mount (lvl 40) har jeg aldrig tjent så mange penge på så få lvls :D


    hehe ja leatherworking er bestemt ikke ringe jo - kan tjene en små 10-15G på nogle af de ting jeg kan lave nu (skill lvl 280-290)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Ville det vaære det værd a skifte..... og hvad synes i..?

    ThermalTake - Shark Silver
    MSI - K8N SLi Platium
    Amd - Athlon64 3800+ @ 2.6 Gzh
    Kingston - HyperX 1024 DDR RAM TCCD Cas 2-2-2-5
    POV - Geforce 6800 Ulltra
    Maxtor - 200 Gb 7200 rpm SATA
    Chill - 510 Watt
    Samsung - SyncMaster 710T

  • Hvorfor er det lige du mener tailoring og enchanting er dyre?
    Det kan da bruges som en penge maskine.
    Linen er jo nok noget af det nemmeste at anskaffe og som tailor kan du jo lave denne her brown linen robe som består af linen og ikke andet. Den kan du så disenchant og få strange dust fra. Strange dust kan du så sælge til ca. 80s for 10 på AH. En stor pengemaskine.


    EDIT: 80s for 10 strange dust så da :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Hvorfor er det lige du mener tailoring og enchanting er dyre?
    Det kan da bruges som en penge maskine.
    Linen er jo nok noget af det nemmeste at anskaffe og som tailor kan du jo lave denne her brown linen robe som består af linen og ikke andet. Den kan du så disenchant og få strange dust fra. Strange dust kan du så sælge til ca. 80s for 20 på AH. En stor pengemaskine.


    det sælges kun i bundles på 10?
    hmm, anyways, skinning og beast grinding, er så lækkert at tjene penge med.... og hvis du så vil tjene endnu flere penge, så er det leatherworking, hvor du kan tjene en del penge, bare på at lave det om til armor og andet shiat.... it works! enchanting er dyrt ja, det er det hvis det er en første char, HELT sikkert.... har det på min mage.... havde en 50 hunter inden, hvis jeg ikke havde haft det, så havde jeg sq ikke haft enchanting nu, det er helt sikkert...

  • Prøv så lige at være på daggerspine en tur.


    Priserne (Horde) er sindsygt oppe og ringe for øjeblikket ..
    Og alle de ting man disenchanter kan sælges for en slik. Men det er selvfølgelig kun lige for øjeblikket :) .. Håber jeg ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Talien


    det sælges kun i bundles på 10?
    hmm, anyways, skinning og beast grinding, er så lækkert at tjene penge med.... og hvis du så vil tjene endnu flere penge, så er det leatherworking, hvor du kan tjene en del penge, bare på at lave det om til armor og andet shiat.... it works! enchanting er dyrt ja, det er det hvis det er en første char, HELT sikkert.... har det på min mage.... havde en 50 hunter inden, hvis jeg ikke havde haft det, så havde jeg sq ikke haft enchanting nu, det er helt sikkert...


    ja du har ret. Så det er faktisk dobbelt så mange penge som jeg havde skrevet.
    80 sølv for en stak med 10 strange dust og jeg er da sikker på at man kan få meget mere for det.


    EDIT:
    Et hurtig kik på allakhazam siger at 10 styks strange dust går for 1g 61s

  • Det kommer lidt an på hvor meget du har i skills- hvis du har over 140-150 er det ikke nørvendig.... det kan bare finde de ting du skal bruge og sælge lidt måske i OG og XR?!



    mit råd... har selv prøvet det samme..



    MG

  • Jeg er lvl 30 mage..... men jeg syntes nu ikke at man kan tjene noget på enchanting...

    ThermalTake - Shark Silver
    MSI - K8N SLi Platium
    Amd - Athlon64 3800+ @ 2.6 Gzh
    Kingston - HyperX 1024 DDR RAM TCCD Cas 2-2-2-5
    POV - Geforce 6800 Ulltra
    Maxtor - 200 Gb 7200 rpm SATA
    Chill - 510 Watt
    Samsung - SyncMaster 710T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hehe ja leatherworking er bestemt ikke ringe jo - kan tjene en små 10-15G på nogle af de ting jeg kan lave nu (skill lvl 280-290)


    Yep ;)

  • Så nu har jeg lige skiftet Enchanting ud med Mining.... så nu skal der tjenes gysser.... :clap:

    ThermalTake - Shark Silver
    MSI - K8N SLi Platium
    Amd - Athlon64 3800+ @ 2.6 Gzh
    Kingston - HyperX 1024 DDR RAM TCCD Cas 2-2-2-5
    POV - Geforce 6800 Ulltra
    Maxtor - 200 Gb 7200 rpm SATA
    Chill - 510 Watt
    Samsung - SyncMaster 710T