Hviilken Horde?

  • Jeg skal have lavet mig en horde warrior men jeg ved ikke rigtig hvaffor en.. der er + og - ved dem alle samme så derfor tyrer jeg en afstemning op :)


    ur vote counts ... :P

  • UD. Sejeste Horde race.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Kan egentlig ugså godt lide UD men de ser skisme lidt trashede ud (Roskilde festivel :)))


    EDIT: Er der nogen der har noge Screens af hver Race med valor settet? Det er den eneste grund til jeg vil ha en warrior :P

  • For the forsaken! .. Screw the cows :D ..


    Stemte godt nok UD .. Men da Taurens har mest liv er de klart bedst warriors .. UD ser bare fedests ud :D!


    :)

  • Helt sikkert Tauren.
    De har den fedeste historie og det flotteste start område.
    Total god stemning omkring taurens.


    Som warrior er det vel også rart med de ekstra hitpoints de får.

  • hmm, lyder som om i fokuserer mere på udseendet end racial attributes osv.... wtf=?
    kom jo osse meget an på om du satser på en ful scale Tank eller du vil PvP, rende lidt selv osv.... tauren er nok bedst som tank, igennem hp, ville satse Orc med de +5 Axe skill, da det rykker i PvE...


    UD Warrior, ikke for udseendet, det ville være ligesom at tage en gnome.... walking trashcan... :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Så er han lavet og lel 13 :) Tauren Warrior på Al'akir :D


    Det eneste dårlige ved taurens er deres mount :P


    Du kan da altid prøve at fange mig ingame.. hvis du mangler guild.. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Talien
    hmm, lyder som om i fokuserer mere på udseendet end racial attributes osv.... wtf=?
    kom jo osse meget an på om du satser på en ful scale Tank eller du vil PvP, rende lidt selv osv.... tauren er nok bedst som tank, igennem hp, ville satse Orc med de +5 Axe skill, da det rykker i PvE...


    UD Warrior, ikke for udseendet, det ville være ligesom at tage en gnome.... walking trashcan... :p

    '


    Jeg valgte da min første karaker (race) udfra udseende og hvilken type jeg ville spille. Sidder ikke og roder skills og pis og papir igennem, men tager en race der passer med den rolle jeg har lyst til at spille. Tog netop Tauren dengang, fordi jeg altid godt kunne lide Minataurs i rpg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Talien
    hmm, lyder som om i fokuserer mere på udseendet end racial attributes osv.... wtf=?
    kom jo osse meget an på om du satser på en ful scale Tank eller du vil PvP, rende lidt selv osv.... tauren er nok bedst som tank, igennem hp, ville satse Orc med de +5 Axe skill, da det rykker i PvE...


    UD Warrior, ikke for udseendet, det ville være ligesom at tage en gnome.... walking trashcan... :p


    Ja jeg fokuserer meget mere på at spille det jeg syntes ser sjovt ud frem for powergameren's skræddersyet løsning hvor jeg bare følger mit dejlige template til lvl 60.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque

    '


    Jeg valgte da min første karaker (race) udfra udseende og hvilken type jeg ville spille. Sidder ikke og roder skills og pis og papir igennem, men tager en race der passer med den rolle jeg har lyst til at spille. Tog netop Tauren dengang, fordi jeg altid godt kunne lide Minataurs i rpg.


    jeg sagde jo ikke noget om at jeg ikke gjorde det samme.... ^^ siger bare at jeg osse tog diverse skills, racial traits med i mine vurderinger, der gjorde jeg da på de 2 sidste jeg lavede.... druid kan selvf kun være tauren på horde siden.... =)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gurk


    Du kan da altid prøve at fange mig ingame.. hvis du mangler guild.. :D


    Jeg står rent faktisk og mangler guild.. hiver lige fat i dig ingame :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Talien
    hmm, lyder som om i fokuserer mere på udseendet end racial attributes osv.... wtf=?
    kom jo osse meget an på om du satser på en ful scale Tank eller du vil PvP, rende lidt selv osv.... tauren er nok bedst som tank, igennem hp, ville satse Orc med de +5 Axe skill, da det rykker i PvE...


    UD Warrior, ikke for udseendet, det ville være ligesom at tage en gnome.... walking trashcan... :p


    For det meste er det udseendet der tæller, da de racial traits der er gør så minimal forskel endgame :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Stemte orc fordi, jeg syntes warriors skal være orc som horde og gnome som alliance, og der dømmer jeg på udseendet fordi, man nok skal klare sig alligevel ligemeget om man har den ene eller den anden racial trait..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Aldrig i livet om jeg ville vælge en Gnome og så da slet ikke som warrior :razz:


    Så du vil bare være ligesom alle andre? :) Forstår jer simpelthen ikke