Blade 3

• En af de ringeste skuespillere må være Will Smith, han har altid en dårlig blærerolle.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Oprindeligt indlæg af chili
    En af de ringeste skuespillere må være Will Smith, han har altid en dårlig blærerolle.

Ahh, det vil jeg ikke sige ... Ja, han går dog nok bedste i komedie

• Ok jeg hader ham, pissedårlig.

Lige undtagen MIB i MIB 2 Syns jeg han var dårlig+ alle andre film han har lavet.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Oprindeligt indlæg af chili
    Ok jeg hader ham, pissedårlig.

Lige undtagen MIB i MIB 2 Syns jeg han var dårlig+ alle andre film han har lavet.

Hmm tja, det er self. smag og behag :)

Nu har jeg ikke oplevet ham i så mange andre roller end komedie og den slags. Måske lige bort set fra Independence Day, der synes jeg han gør det fint ... Self. nok fordi han bringer sit humoristiske præg på filmen ... Vil ikk tro han virker god i død seriøse roller ..

• Jeg giver og Macimuz ret.
    Jeg synes at will smith er en helt i orden skuespiller, det eneste der dog kan være lidt "bob-bob" ved ham er hans rap karriere.
    Han har lavet noget fedt men ellers er det lidt tamt.

• Blade Trinity sutter kogle... Havde glædet mig til den i et år og så var den så mega skod... Katastrofe film... 1'ern var udemærket. 2'ern fin nok.

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Hmm tja, det er self. smag og behag :)

Nu har jeg ikke oplevet ham i så mange andre roller end komedie og den slags. Måske lige bort set fra Independence Day, der synes jeg han gør det fint ... Self. nok fordi han bringer sit humoristiske præg på filmen ... Vil ikk tro han virker god i død seriøse roller ..

han skulle sagtens kunne være god i seriøse roller.. i Ali skulle han vidst gøre det rigtig godt, efter hva jeg har hørt..