Hey, først og fremmest vil jeg lige spørge om nogle af jer har et link til en side med en "Rogue Name Generator", ellers kunne det også være sjovt at kigge på nogle "PIGE LEJEMORDERE" navne, og så finde et navn ud fra det.
Tak på forhånd :hb:
Hey, først og fremmest vil jeg lige spørge om nogle af jer har et link til en side med en "Rogue Name Generator", ellers kunne det også være sjovt at kigge på nogle "PIGE LEJEMORDERE" navne, og så finde et navn ud fra det.
Tak på forhånd :hb:
du er da syg
wtf?
QuoteOprindeligt indlæg af ^Genzo^
du er da syg
du er da lam
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
du er da lam
lam? manden spørger efter navne på pige lejemordere
QuoteOprindeligt indlæg af ramaskriget
lam? manden spørger efter navne på pige lejemordere
Nikita? Black Mamba?
omg.. fat nu..
ville være ligesom Jack The Ripper eller sådan noget.. kan godt være det er dårligt formuleret, men i er satme lamme at høre på.
og btw. så har jeg ik fået et eneste svar endnu..
tak for hjælpen..
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Poulsen
omg.. fat nu..
ville være ligesom Jack The Ripper eller sådan noget.. kan godt være det er dårligt formuleret, men i er satme lamme at høre på .
tak for hjælpen..
det nu godt nok en underlig måde at fører sig frem på
Måske folk skulle holde sig til topic....
også lige til sidst så sys jeg du skal tjekke postet over dit eget sidste post der er faktisk til bud allerede....
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Poulsen
omg.. fat nu..
ville være ligesom Jack The Ripper eller sådan noget.. kan godt være det er dårligt formuleret, men i er satme lamme at høre på.
tak for hjælpen..
luk dog r*ven! hvis du skal svare på den måde tror jeg sku ikke der er mange der gider hjælpe dig! og medmindre du er blind så kan du se at berleburg har skrevet 2..
Sikke en måde at modtage en ny bruger på, i burde alle skamme jer!
Jeg vælger at quote det Berle skrev:
QuoteNikita? Black Mamba?
For det første, har set hvad Berle skrev - og tak for det.
Men mente det godt nok til de andre..
Til alle:
Slap lidt af.. ellers bliver tråden lukker og så må i finde et andet sted at svine hinanden til.