Danske Hooligans vil volden!

Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Dvs at en meget stor del af den danske befolkning, har hjerneceller af grød.
    Jøsses dog for en gang gøjemøg, at lukke ud. Troede du havde lidt mere at gøre godt med. :ohmy:

Men sådan sker det jo hver gang, der snakkes om fodbold herinde. Så er der jo altid nogen, der skal hive det ned på et meget lavt plan. Trist men sandt. :( .
    EOD for mit vedkommende. Gider ikke føre diskussioner på det plan. :rolleyes:

Nej nej ... Det er jo (heldigvis) ikke en meget stor del af den danske befolkning der opfører sig som en flok DYBT umodne teenagere der er har lyst til at slås når fx. brøndby og FCK spiller ... Det er forbeholdt de få tumper man ser i flimmerkassen være latterlige og barnlige.

Syntes bare det er utroligt at specielt disse to klubber er gode til at lokke taberne frem fra under den sten de lever. Ikke at alle brøndby og FCK-fan er sådan ... slet ikke ... nogle af dem vil jo rent faktisk se kampen...

... Men hold da kæft noget gøjemøg du selv lukker ud. Læs lige mit indlæg ... Der står ikke at alle fodbold-fans er tumper vel ? ... :roller:

• Artiklen er slet ikke om BIF og FCK - så kan ikke helt se relevansen i, at det skal gå udover fans af de to hold .. Ja, der er meget tit ballade mellem fanklubberne når de to hold spiller, men det er rent faktisk en meget lille gruppe der laver balladen .. Dette ses også på andre områder hvor fanatikerne kommer frem ..

Jeg var egentlig bare interesseret i folks holdninger til de udtalelser der kommer i artiklen, men det havde jeg åbenbart ikke gjort klart nok ..

GrillRotten .. Dine jokes var faktisk ret sjove *G* Og der er forhåbentlig ikke nogen der bliver stødt over dem - for så burde de måske overveje hvor deres humor er blevet af .. ;)