Lad mig høre din mening om Battlegrounds .! Er det fedt ? Er vente tiden for lang ?

Hvad er det fedeste ved BG
-
-
Oprindeligt indlæg af Jimmy
Lad mig høre din mening om Battlegrounds .! Er det fedt ? Er vente tiden for lang ?vente tiden er nogen gange PSYCHO lang...
spiller på stormreaver, en af mine venner og me sad i kø i 6 timer, og NEJ, vi var ikke meldt til som gruppe..... men JAAAA det er fedt! -
Wow det var lang tid at vente det er da godt at man kan lave noget ande i mens. Bare ufedt at væremidt ien quest og så for man at vide at nu kan man joine et battle
-
jeg kan også godt lide BG, første dag ventede jegdog i over 8 timer, efter det er vente tiden ikke særlig stor mere.
Alterac valley er død på min server nu, ingen horde der gider spille der mere.
-
ja det er skide skægt. Elsker capture the flag og elsker pvp.
Skal nok lige have et par levels endnu før det bliver rigtig sjovt. Lvl 22 er nok lige en tand for lille der. -
Jeg synes også det er fedt at udkæmpe kampe på BG. Men tilgængel synes jeg også det er syndt at pvp'en nu er fuldstændig væk i steder som southshore og taren mill... Det var sgu fedt den gang hvor der var kamp der døgnet rundt.
-
Jeg ahr lige været en tur i alterac valley.... det eneste det handlede om var AoE... Som warrior kan man ikke komme ind på fjenden, og få nakket nogle, man bliver nakket af mages inden... jeg synes man bruger for lang tid på at vente på ressurect...
-
Oprindeligt indlæg af sebfck
Jeg synes også det er fedt at udkæmpe kampe på BG. Men tilgængel synes jeg også det er syndt at pvp'en nu er fuldstændig væk i steder som southshore og taren mill... Det var sgu fedt den gang hvor der var kamp der døgnet rundt.det er da nice, så kan man endelig få lov at trænne sin low level chars igen.. synes det stank det altid var i sådan nogen low level områder der var raid
-
Jeg synes også det er fedt at udkæmpe kampe på BG. Men tilgængel synes jeg også det er syndt at pvp'en nu er fuldstændig væk i steder som southshore og taren mill... Det var sgu fedt den gang hvor der var kamp der døgnet rundt.
Ja det er lidt mærkeligt at alle pvp raids mere eller mindre er forsvundet.
Oplevede at Astranaar blev raidet igår aftes og fik et helt shock. Første raid jeg har set siden battlegrounds. -
Jeg synes også det er fedt at udkæmpe kampe på BG. Men tilgængel synes jeg også det er syndt at pvp'en nu er fuldstændig væk i steder som southshore og taren mill... Det var sgu fedt den gang hvor der var kamp der døgnet rundt.Synes nu egentlig det er fint nok, var ved at blive gal i skralden over at det laggede så meget når man landede i SS og efter 3sek var man død
med hensyn til BG har jeg kun prøvet det et par gange den ene gang fik jeg 100 hk så det må siges at have været en sucess.. soloede endda 2 lvl 50 rogues som lvl 42
-
Jeg ville have været i BG for første gang igår, men efter vi havde ventet i 1½ time..så gad jeg ikke stå der mere, og så skred vi alle sammen..utroligt at der kan være så meget ventetid..jeg skal bare derned for at få det polearm!
-
Oprindeligt indlæg af KB_
Jeg ville have været i BG for første gang igår, men efter vi havde ventet i 1½ time..så gad jeg ikke stå der mere, og så skred vi alle sammen..utroligt at der kan være så meget ventetid..jeg skal bare derned for at få det polearm!Nu behøver man jo ikke blive stående ved BG.. man kan bare løbe igen og queste eller hvad man nu vil indtil den er klar
-
Jeg sys det er en fed måde.. Men lidt nederne at der ik så meget world pvp mere.. men køen er ik vildt lang for mig
-
Jeg ville have været i BG for første gang igår, men efter vi havde ventet i 1½ time..så gad jeg ikke stå der mere, og så skred vi alle sammen..utroligt at der kan være så meget ventetid..jeg skal bare derned for at få det polearm!Kan man købe ting i BG?
-
Nej..men man kan løse en quest dernede, og så er det som en reward!
et 54dps polearm! -
I alterac valley kan du købe masser af ting.
Løber tit tør for flash powder så dem skal man lige tilbage og hente
-
Nej..men man kan løse en quest dernede, og så er det som en reward!
et 54dps polearm!hvor får man den quest?
-
som alliance får man den af de personer der står lige uden for hulen man går ind i!
-
som alliance får man den af de personer der står lige uden for hulen man går ind i!Lige over som Horde!
-
som alliance får man den af de personer der står lige uden for hulen man går ind i!Hvad lvl skal man være for at få den quest?