Er frost ikke bedst til pve ? syns det gir samme damage some fire hvis man kigger efter manacost og nemmere at slippe væk fra ganks?

frost vs fire
-
-
hmm, har en frost/arcane mage på stormreaver.... det kommer an på hvordan du ser på det...! mana cost er noget mindre med frost.... dmg er så osse noget lavere... det kan så blive opvejet af den 50% crit chance man har når man har frosset dem fast... hvor du så osse giver 100% dmg... generelt med min mage, så kører det fint i PvE, har ingen probs af nogen art, undtagen water elementals, men der har jeg så arcane... PvP, jeg har ikke mødt en frost mage på alliance siden endnu, de kører ALLE sammen fire... men jeg har så ikke tabt til en endnu..! og har alligevel mødt en del... det med at de får 50% movement speed i 8 secs, det er fandme nice.... det er mega svært at slippe fra, de eneste der kan fjerne det er pala med deres "god mode" shit, som de ofte bruger til at "prøve" på at stikke af med....! jeg tror fire er bedre i solo PvE... hvis du vil være med på instance højere oppe, så sørg for at få arcane med, det ser jeg i hvert fald mange med..... men nu ved jeg ikke, er kun lvl 44.... :s