Hey, tænkte nemlig på at ville starte en Rogue.
Men først og fremmest vil jeg lige spørge jer hvilken race i synes er fedest at have som Rogue, både male og female - og om der måske er nogle racer der har større fordele end andre?
Men først og fremmest vil jeg lige spørge jer hvilken race i synes er fedest at have som Rogue, både male og female - og om der måske er nogle racer der har større fordele end andre?
undead.... male eller female? hmm, male fordi de har de fedeste /dance moves og haircuts.... ej, racial trait will of the forsaken styrer max...!
Ja hvis du vil følge strømmen så vælg UD Rogue, som så mange andre. Will of the Forsaken findes ikke bedre til en Rogue.
Siges at Shadowmeld hos NE Rogue giver 1 i MOD talents men mener ikke at det er bevist endnu.
QuoteOprindeligt indlæg af Gomer Pyle
Ja hvis du vil følge strømmen så vælg UD Rogue, som så mange andre. Will of the Forsaken findes ikke bedre til en Rogue.
Siges at Shadowmeld hos NE Rogue giver 1 i MOD talents men mener ikke at det er bevist endnu.
det står faktisk talt næsten i teksten... hvis du læser under shadowmeld
Men jeg ville sige gnome fordi de bare er fedest WotF gør det alt for nemt som rogue... lige frem kedeligt hvis du spørger mig
Hvis jeg nu siger at jeg gerne vil være alliance, kan det måske hjælpe lidt..
human er vel også godt, med perception kan du nemt se andre rogues
Hmm, lad mig spørge på den her måde..
Hvilken race er den bedste til rogue fra alliance?
Night elf!! ved ikke om de er de bedste...har hørt de skulle være de bedste rogues i spillet..men tvivler..men de er langt de sejeste!
Hehe, male eller female =)?
alle 4 på alliance sidden og de 3 på horde sidden der kan være rogue har alle sine fordele og ulemper..
det eneste gode en Undead har som for det meste er grunden til folk laver en Undead rogue er pga. WotF som imo er et overpowered racial skill... det er det eneste en Undead sådan rigtig kan bidrage med til selve Rogue classen...
Nightelfs har shadowmeld (gør blandt andet dit stealth skill bedre, og kan også bruges til at restealth med hvis man er smart) og quickness (+1% dodge) som begge 2 jo faktisk er rimelig top nice som rogue efter som det jo er "rogue" ting begge dele...
også gnome ja det har escape artist som er virkelig praktisk nogen gange også er de jo små som teoretisk og (nogen gange i praktis alt efter om folk bruger musen eller tap til at target med) er en kæmpe fordel, nemlig fordi rigtig mange bruger deres mus til at target med i mass pvp fordi det er "nemmest" istedet for at skulle bladre igennem 30 forskellige targets før man finder den man gerne vil have
Humans.. perception er noget lort hvis en rogue har maxed ud MoD så kan de sku alligevel ikke se en når du får Stealth rank 3 eller der over.... og de har sword/mace mastery (+5 skill) er ikke noget værd hvis du spørger mig
jeg sys klart selv rogues er fedest men teoretisk set så er nightelf nok dem der bidrager mest med racial skills....
men vælge hvad du syntes om det er dig der skal spille din charactor
QuoteOprindeligt indlæg af Poulsen
har en lvl 51 human rogue og det er jeg ganske glad for
så kan altid anbefale den
JK det er noget fis du siger om Perception
jeg har maks MoD og bruger nightscape boots i pvp.
Tit i BG når jeg har være uforsigtig mod en human, bruger de perception og ser mig med nemhed, så man skal ikke under vudere den skill
Okay..
alle glemmer dwarf rogue
kan de da ikk noget