Hvis man skal være rogue, skal det være den rigtige..

• Hey, tænkte nemlig på at ville starte en Rogue.

Men først og fremmest vil jeg lige spørge jer hvilken race i synes er fedest at have som Rogue, både male og female - og om der måske er nogle racer der har større fordele end andre?

• undead.... male eller female? hmm, male fordi de har de fedeste /dance moves og haircuts.... ^^ ej, racial trait will of the forsaken styrer max...!

• Ja hvis du vil følge strømmen så vælg UD Rogue, som så mange andre. Will of the Forsaken findes ikke bedre til en Rogue.

Siges at Shadowmeld hos NE Rogue giver 1 i MOD talents men mener ikke at det er bevist endnu.

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Ja hvis du vil følge strømmen så vælg UD Rogue, som så mange andre. Will of the Forsaken findes ikke bedre til en Rogue.

Siges at Shadowmeld hos NE Rogue giver 1 i MOD talents men mener ikke at det er bevist endnu.

det står faktisk talt næsten i teksten... hvis du læser under shadowmeld ;)

Men jeg ville sige gnome fordi de bare er fedest WotF gør det alt for nemt som rogue... lige frem kedeligt hvis du spørger mig :roller:

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• alle 4 på alliance sidden og de 3 på horde sidden der kan være rogue har alle sine fordele og ulemper..

det eneste gode en Undead har som for det meste er grunden til folk laver en Undead rogue er pga. WotF som imo er et overpowered racial skill... det er det eneste en Undead sådan rigtig kan bidrage med til selve Rogue classen...

Nightelfs har shadowmeld (gør blandt andet dit stealth skill bedre, og kan også bruges til at restealth med hvis man er smart) og quickness (+1% dodge) som begge 2 jo faktisk er rimelig top nice som rogue efter som det jo er "rogue" ting begge dele...

også gnome ja det har escape artist som er virkelig praktisk nogen gange også er de jo små som teoretisk og (nogen gange i praktis alt efter om folk bruger musen eller tap til at target med) er en kæmpe fordel, nemlig fordi rigtig mange bruger deres mus til at target med i mass pvp fordi det er "nemmest" istedet for at skulle bladre igennem 30 forskellige targets før man finder den man gerne vil have ;)

Humans.. perception er noget lort hvis en rogue har maxed ud MoD så kan de sku alligevel ikke se en når du får Stealth rank 3 eller der over.... og de har sword/mace mastery (+5 skill) er ikke noget værd hvis du spørger mig ;)

jeg sys klart selv rogues er fedest men teoretisk set så er nightelf nok dem der bidrager mest med racial skills....

men vælge hvad du syntes om det er dig der skal spille din charactor ;)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

Oprindeligt indlæg af Poulsen
    Hey, tænkte nemlig på at ville starte en Rogue.

Men først og fremmest vil jeg lige spørge jer hvilken race i synes er fedest at have som Rogue, både male og female - og om der måske er nogle racer der har større fordele end andre?

har en lvl 51 human rogue og det er jeg ganske glad for :)
    så kan altid anbefale den

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2