• Nu har jeg spillet WoW i omtrent en uge. Men det lagger helt vildt.
    Hvis jeg kommer ind i spillet står min ms på 0. Så går der 5 min. Så er den på 6000.
    Så kan jeg godt se hvad andre skriver, men det jeg skriver selv kommer ikke op, og jeg kan f.eks. heller ikke se postkassen fordi det lagger sådan.
    Og lige pludselig går den ud af spillet pga. lag :S

Jeg har den PC i mit signatur + 4mbit webspeed forbindelse. Hvad sker der mann? Det er da irriterende.

• Prøv følgende:

Højreklik på netværkssteder->egenskaber->højreklik på Lan-forbindelse->egenskaber->klik på "konfigurer" ud for netkortet->klik på fanebladet avanceret->klik på checksum offload under egenskab i venstre side->vælg disable i værdi feltet til venstre.

Oprindeligt indlæg af DKTiger
    Prøv følgende:

Højreklik på netværkssteder->egenskaber->højreklik på Lan-forbindelse->egenskaber->klik på "konfigurer" ud for netkortet->klik på fanebladet avanceret->klik på checksum offload under egenskab i venstre side->vælg disable i værdi feltet til venstre.

Det har jeg gjort nu. Prøver lige WoW.
    Kan du forklare mig hvad det er som "Checksum Offload" gør når den er "disabled"? :)

Oprindeligt indlæg af DKTiger
    Har du forwarded port 3724 i din router (hvis du har en)?

og lige inden jeg skriver andet, jeg er nørd ja, men så igen, ved ikke alt.... :p
    hvad gør det hvis man ikke har det? og så igen, how to? :D

• Så vidt jeg har læst mig til kan Wow køre uden port forward, men har man problemer eller høj latency, anbefales det at forwarde port 3724.

Hvordan det gøres er jo lidt forskelligt fra router til router, men grundlæggende gør man følgende:

Tryk start->kør->skriv cmd og tryk enter->skriv ipconfig og tryk enter. Kig efter hvad der står ud for ipadresse og default gateway, f.eks. 192.168.1.10 og 192.168.1.1
    Gå ind i internet explorer og skriv adressen på default gateway i adresse linien (192.168.1.1 i dette tilfælde).
    Du bliver nu bedt om brugernavn og password. Hvis du ikke selv har ændret det kan du se hvad det er i manualen til din router.
    Når du er kommet ind i administrations interfacet, skal du finde noget der hedder noget i retning af routing, port forward, virtual server eller lignende.
    Her vil du kunne angive port (3724) og ipadresse (192.168.1.10 i dette tilfælde).
    Det ser forskelligt ud i alt efter router, men håber denne forklaring kan bruges.

• Okay, har nemlig lige købt ny bærbar med formål til at kunne spille wow, men det lagger en del i Ogrimmar, så håber at det går over eller hvad der sker fordi der er noget med patch 1.10, kører også med trådløs...
    så er lettet hvis det bare er noget de fleste har for tiden