alle burde da vide at paladin er den beste til at tanke..... han kan jo heale sig selv imens han tagerimod slag :dots: plaladiner giver mange tæsk
-
-
LOL
-
Hvad snakker du om? Og kom lige med den pibe, du skal nemlig dele!
-
Oprindeligt indlæg af WoW-niller
alle burde da vide at paladin er den beste til at tanke..... han kan jo heale sig selv imens han tagerimod slag :dots: plaladiner giver mange tæskGiver dig overhovedet ikke ret
Paladins kan tage slag, har meget armor, kan heale osv. Men! De kan jo ikke holde aggro fra healers og mages f.eks. Nu har warrior nogle forskellige angreb der gør deres threat større, dvs at mobs'ene vil slå på warrior, jeg tror ikke en paladin i større instaces vil kunne tank slet ligeså godt som en warrior.Ret mig hvis jeg ta'r fejl
-
Oprindeligt indlæg af p3t3r
Giver dig overhovedet ikke ret
Paladins kan tage slag, har meget armor, kan heale osv. Men! De kan jo ikke holde aggro fra healers og mages f.eks. Nu har warrior nogle forskellige angreb der gør deres threat større, dvs at mobs'ene vil slå på warrior, jeg tror ikke en paladin i større instaces vil kunne tank slet ligeså godt som en warrior.Ret mig hvis jeg ta'r fejl
Kan kun sige "du har ret" bedste tanker er og bliver Warrior. En god tank warrior samler items med str/stam, og kan suplere med noget agi.. Hvor en pala skal også ha int, for at kunne kæmpe..
-
lmao ... Nu har jeg ikke selv spillet alliance fordi de er gimps alle sammen, men kender en del der spiller både pala og warrior alliance side... Og de er sq alle enige om at warriors skal tanke... Palas kan offtanke, men ikke være MT
-
Paladins kan slet ikk holde agro
Muligvis kan de holde til stortset det samme som en warrior, hvis de har det rigtige gear. Men hjælper ikke meget når alle flyver direkte på magen -
alle burde da vide at paladin er den beste til at tanke..... han kan jo heale sig selv imens han tagerimod slag :dots: plaladiner giver mange tæskDu ved da overhovedet ikke hvad du snakker om. En pala kan ikke holde agro, kun en warrior der kan det. Du kan bruge en paladin til off tank hvis du mangler en warrior , men det holder slet ikke i længden.
-
alle burde da vide at paladin er den beste til at tanke..... han kan jo heale sig selv imens han tagerimod slag :dots: plaladiner giver mange tæskJamen prøv du et MC raid med en pala som main tank.. det skal nok få dig på andre tanker
-
heh paladiner er support class ligsom shaman blir buff og support healer i mc for ikke at sige purge osv.
-
Nu spiller jeg kun horde.. Men som tank elsker jeg at have en Shaman med, fordi de faktisk kan tage en del smæk + heale... Så hvis man løber ind i mange mobs, så kan shammy agere second tank, hvor mage kun fokuserer på shammy's mob til det er dødt... Og mht. Paladins har de jo palte armor.. så jeg kan kun gå ud fra at de kan spille samme rolle i instances.. 50/50 tank / healer... kan det blive bedre?
-
I højere lvl instances sætter man ikke Mail wearere til at tanke, ikke engang offtank, kan de simptelhen ikke holde til, og tager alt for meget af healerens mana..
Og for at vende tilbage til emnet, så kan pally's, som mange andre også siger, kun virke som offtank, men aldrig som MT, selvom de kan healer, hjælper det ikke noget, de kan ikke holde aggro, og vil være døde før de når at heale, da de vil få interrupted casting time hele tiden... -
Paladin er ik så god en tank, for de kan ik hold argo, det får wariorr så derfor ska det være en wariorr der ska være MT..
-
Intet slår taunt, Sunder armor og mocking blow..