Hjelp

• jeg er i en guild men hvor dan kan man kommer ud a den igen ???????????? ps spille på Azjol-Nerub er de dk guild der ??? :dots:

• /gquit

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• altså hvis han/hun er ordblind er det jo ikke helt hans fejl... og hvis han/huner det, gør personen jo det så godt han/hun er i stend til... men fair nok ;)

Oprindeligt indlæg af Burns
    altså hvis han/hun er ordblind er det jo ikke helt hans fejl... og hvis han/huner det, gør personen jo det så godt han/hun er i stend til... men fair nok ;)

Jeg vil kun give dig ret "Burns".. Folk tænker ikke så meget over om folk kan ha det svært med gramatikken. De er jo så super perfekte selv. At Ego'et står i vejen.

Så samme eksempel på "dailyrush's forum" igår. en prøvede så godt han kunne at udtrykke sig. Men blev flamet ned. :S

Men der kan så også være de tilfælde hvor folk bare sløser med gramatikken når de skriver, og ikke læser det de har skrevet inden de sender det.