Power lvl / xp pr. time

  • Quote

    Originally posted by holdorff
    Hvordan kan du sige at priests er dem der grinder langsomst!? Jeg vil næsten sige det modsatte... En warrior skal have godt udstyr og være specced godt for at nakke mobs hurtigere. En pally - not a chance!. Druid - no way, priest DPS er faktisk højere, og han har PWS oveni. warlock + hunter. heller ikke efter min mening. Dem der kan komme op på siden af/over er efter min mening kun mage/rogue... Mage dog kun med mass aggro + aoe.... Men dette er jo kun hva jeg har observeret...


    Vil delvis give dig ret - jeg vil nu mener at Hunteren er hurtigere - men Priesten er BESTEMT ikke langsom. Som lvl 36 lå jeg på ca. 22k xp pr. time - med stortset ingen downtime. Nøglen ligger i hvordan du nakker mobs - jeg gør følgende:


    Mindblast, PW:Pain, Mindflay (1 gang), PW:Sheild, Mindlbast og så Wand for resten


    Det går hurtigt og det virker - tag gerne mobs der er ca. 1-2 lvls over dig selv.

  • min første careter som er som er paladiner er i level 42 på 6dage og 14 timer jeg fik to kammier til og hjælpe som er level 60 så det har gået pænt hurtigt hehe

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Quote

    Originally posted by Switz


    Ja lol det jo også derfor jeg spørger jer om det er fordi jeg gør noget forkert. Jeg render rundt ude i westfall og kæmper med dem der er temmelig svære ( højere levels end mig selv ) de gir ca 100 i exp for hver kill. Hvor skal jeg så rende hen hvis jeg vil score mere exp?


    Altså jeg har overhovdet ikk grindet jeg har kun questet solo og altså på en døgn (altså hvor æang tid jeg ahr spillet hvis jeg trykker /played) der er jeg så noget til lvl 20

  • Blev træt af min Paladin grinde i Molten Core og startede igen en rogue.
    Gik fra lvl 1-38 på 2 dage og 15 timer.
    Ny rekord for mig :ohmy: (ikke engang meningen det skulle gå så hurtigt da jeg egentligt savnede low lvl områderne i wow)