Huntarh!? =)

• Hey.

Har lige startet en Dwarf Hunter på Al'Akir, og synes indtil videre at hunter er super :T

Men jeg vil gerne have et overblik over hvilke talents, professions og pet man skal vælge.

Og btw. hvis nogle fra Al'Akir vil hjælpe mig kan du evt. skrive til mig på msn; morten@retards.dk eller "Eleic" in-game.

Tak på forhånd .. :roller:

• Nu har jeg bare sagt Bear, fordi jeg ved de er gode til tank. Men de fleste high-lvl hunters bruger vistnok katte. Af hvad jeg har set.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Yup, The Rake er et populært valg (Han ligner en løve), og så senere ham der King Bsomething I strangelthorn.

Selvom jeg nok ville foretrække en Raptor i en sjov farve :), eller en edderkop når de engang Revamper pet abilities. Har ikke rigtigt lyst til at spille hunter personligt til din lille edderkoppe ven har et giftigt bid :D

Oprindeligt indlæg af Tormdk
    Yup, The Rake er et populært valg (Han ligner en løve), og så senere ham der King Bsomething I strangelthorn.

Selvom jeg nok ville foretrække en Raptor i en sjov farve :), eller en edderkop når de engang Revamper pet abilities. Har ikke rigtigt lyst til at spille hunter personligt til din lille edderkoppe ven har et giftigt bid :D

King Bangalash

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• har valgt Cat... synes 1. de ser fedest ud ;)... 2. De er hutigere med henblik på attack 3. de spiser fisk og er derfor nemme at få mad til :).

• Mit personlige petvalg var Broken Tooth. Det bedste anti-caster pet med en whooping 1.0 att speed, og da jeg havde beast mastery crittede den hele tiden, dvs 0.7 att speed. Det gjorde avs på mages :))

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Tager uden tvivl cat. Pga dash, hurtigt attack speed og god dmg. Bears og turtels er nice i instances.

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13