• Hejsa, jeg ville bare høre om nogen vidste hvilken slags PvP mage der er bedst?? nu tænker jeg mest på AoE og 1on1.
    fire - arcane
    ice - arcane
    fire - ice

på forhånd tak

mvh patrick

HP dv et eller andet?
    Zepto=helldell hvornår er der egentlig nogen der tager sig sammen og laver en blog imod dem?

• En Mage er som du nok ved, utrolig stærk.

Men hvis du vil satse på en hård PvP mage, skal du nok tage fire - arcane, da det er de mest skadende magier.

• Fire- Arcane er vist den mest brugte. Instant Pyro er en farlig ting.

Dog ville jeg nok personligt vælge Ice - Fire, eller måske Ice og en lille smule Arcane til Improved Counterspell. Man kan jo altid bruge mere end 31 point på den primære ;)

• det sjove ved det her er bare Ice mage tager altid en fire mage i pvp :]

men ud over det så er firemage nok også mit bud

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

Rettet en gang, sidst af jK^ ().

• vil foreslå ice - arcane. da de også er gode i pvp og så har de en fordel i de fleste instances da der er mange fire immune mobs. (så er der self MC og Onyxia)

• Ja, hvis man vil lave High end PvE så går Fire ikke, da MC mobs enten har sindsyge resists, eller er immune.

Men vis man vil tosse rundt og snakke ondt i PvP så kan Fire saktens gøre tricket.

• Af hvad jeg har set, owner frost mages da for vildt. Måske ikke den sygeste dmg, men en masse gode angreb og improves. Tror selv jeg havde taget en frost mage:D

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13