Hejsa, jeg ville bare høre om nogen vidste hvilken slags PvP mage der er bedst?? nu tænker jeg mest på AoE og 1on1.
fire - arcane
ice - arcane
fire - ice
på forhånd tak
mvh patrick
Hejsa, jeg ville bare høre om nogen vidste hvilken slags PvP mage der er bedst?? nu tænker jeg mest på AoE og 1on1.
fire - arcane
ice - arcane
fire - ice
på forhånd tak
mvh patrick
En Mage er som du nok ved, utrolig stærk.
Men hvis du vil satse på en hård PvP mage, skal du nok tage fire - arcane, da det er de mest skadende magier.
Fire- Arcane er vist den mest brugte. Instant Pyro er en farlig ting.
Dog ville jeg nok personligt vælge Ice - Fire, eller måske Ice og en lille smule Arcane til Improved Counterspell. Man kan jo altid bruge mere end 31 point på den primære
ok takker det vil jeg prøve:D
det sjove ved det her er bare Ice mage tager altid en fire mage i pvp :]
men ud over det så er firemage nok også mit bud
Vand slukker Ild Ancient Chinese recipe! (tak til Waynes world)
vil foreslå ice - arcane. da de også er gode i pvp og så har de en fordel i de fleste instances da der er mange fire immune mobs. (så er der self MC og Onyxia)
Ja, hvis man vil lave High end PvE så går Fire ikke, da MC mobs enten har sindsyge resists, eller er immune.
Men vis man vil tosse rundt og snakke ondt i PvP så kan Fire saktens gøre tricket.
Af hvad jeg har set, owner frost mages da for vildt. Måske ikke den sygeste dmg, men en masse gode angreb og improves. Tror selv jeg havde taget en frost mage:D