Autorun, flink sjæl der vil hjælpe ?

• Hej er der nogen der kan finde ud af at lave en autorun ?

Jeg har lavet et lille html "program" som jeg godt kunne tænke mig at have en autorun på. SÅdan så når cden kommer i cd-drevet så åbner den selv "Indledning.html" Helst i fuld skærm, men andet er også ok ;)

Nogen der ved hvordan man laver dette ? Eller nogen der gider lave det til mig ?

Evt. send over msn: michelmoore112002@yahoo.dk

plzz svar hurtigt da det skal afleveres imorgen kl 8.00 :)

• KAn jeg godt slette den der IKON ? da jeg ikk har noget ikon ;(

Og skal jeg så bare sætte den fil ind i samme mappe som alle de andre filer, og over på en data disc så kører det ? ;S

Tak til jer begge

• Tak for alle svarene, men den pejsens link forstår jeg ikk helt, har hentet programmet det er dog ikk noget program men bare et link ;S

Men kan jeg bruge den som der var en der havde zipet og gemt ?

Skal jeg så bare ligge denne i samme mappe som alt andet på cden også brænde en data disc med nero ? ;S

På forhånd tak.

• Jeg har hentet autorun pro, men den siger zip filen er beskadiget, osv.

Jeg ahr også prøvet at brænde en skive med alle mine filer også en autorun der ser sådan her ud i notesblok:
    [autorun]
    open=Indledning.html
    Name=Cubakrisen

Men den virkede ikke !

:(

Hvad skal jeg gør, jeg fik lov at aflever mit projekt imorgen, men så skal det fandme også komme imorgen.

Er der ikke en der gider lave en autorun der VIRKER med en HTML fil.

Altsåa en autorun der kan åbne en html fil. Og forklar mig hvor jeg skal ligge denne autorun.

Jeg har IKKE noget ikon så lav venligst uden ikon.

• Der er skam ingen grund til alle de programmer hvis du bruger 2000/XP så kan du bruge en kommando der hedder "shellexecute"

Et lille eksempel :P

[autorun]
    ShellExecute=index.htm
    icon=index.htm

• Mange tak, og ja jeg bruger XP ;)

Men hvordan laver jeg den fil du snakker om ?

Gider du lave den og upload den så henter jeg den :)

Og skal ejg bare smide denne fil ind i min mappe sammen med resten af filerne og bruge nero til at brænde en data skive ;P ?

• Det er bare fordi du ikke bruger dine øjne godt nok.

http://www.duckware.com/download/winopen.exe

• Det er også den jeg har hentet men den spørger jo bare om jeg vil læse online manualog når jeg trykker nej sker der ikke noget :(

Oprindeligt indlæg af Yo_hannes
    hvis du bruger 2000/XP så kan du bruge en kommando der hedder "shellexecute"

Det har ikke noget at gøre med, om han har 2000/XP. Det har noget at gøre med, om de personer, der skal køre CD'en, har 2000/XP.

Oprindeligt indlæg af Gnavpot

Det har ikke noget at gøre med, om han har 2000/XP. Det har noget at gøre med, om de personer, der skal køre CD'en, har 2000/XP.

'

De personer der skal køre cden har alle XP ;)

• Jeg har lavet en zip fil og lagt ud på min hjemmeside.

Hent den og pak de 3 filer ud og læg i roden af den cd du vil brænde. Resten skal også ligge i roden.
    Icon er med.

Den er sat til at starte Indledning.html, men kan også starte andet ved at ændre i inf filen.

Kan hentes her:

Autorun

• Tusend tak - The Hans ;)

Men en ting jeg lige skal være sikker på, Roden vil det sige jeg bare kan ligge den i mappen med alle de andre filer i også brænde mappen ?

Og det eneste jeg skal gøre er at copy/paste alle filerne ?

EDIT Jeg kopierede alle filerne over i mappen sammen med de andre filer, så kopierede jeg alle filerne inkl de her autorun nogen, over i nero og brændte som data disc, og brændte, smed discen i drevet og prøvede flere gange i 2 forskellige computer, LORTET VIRKEDE IKKE :@

Oprindeligt indlæg af XxMichelxX
    Tusend tak - The Hans ;)

Men en ting jeg lige skal være sikker på, Roden vil det sige jeg bare kan ligge den i mappen med alle de andre filer i også brænde mappen ?

Og det eneste jeg skal gøre er at copy/paste alle filerne ?

Svar på din PM og på dit spørgsmål er sendt. ;)