cool account copy

• har fundet en side hvor man kan copy sin account

noget med at man skriver til blizzard noget password retrivel eller change men hvis man ændre sit pass virker det gamle stadig

hvilket er mega sejt for man kan logge på men begge koder samtidig plus at ens personer med ting er på begge logins

her er linket

*Link slettet* Aerial

er god ting er at man jo kopiere alle sine ting som er soulboune men hvis du giver dem til dig selv kan du stadig bruge dem

• sku nok ikke lige det smarteste at lave en ny bruger for at skrive sådan en omgang pladder her.

nice måde at få hakket sin account på ellers

BTW folkens hold jer fra dette, ender bare med at i enten bliver bannet af blizzard, da de nok skal finde ud af det.
    eller at de S***er nok skal hack jer på en eller anden måde :)

ret logisk at dette er fup og svindel over for blizzard.

• jeg har bare posted et link ved ikke hvad dit problem er hvis du ikke vil snyde er det da fint men jeg er sku glad for min copy

• Sådan noget hører slet ikke hjemme her.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Det er fup det der...

En idiot der har registreret europe.com mail og prøver at scamme folk.. det er ikke Blizzard du sender dit username og password til, det er en eller anden lille kiddo der ikke kan styre sig.

Whizo, jeg håber du bliver banned og brænder i helvede, og så håber jeg sådan set også Tweak leaker din IP, så tror jeg der er et par stykker der nok skal få det sjovt :P

"Jeg har fundet en side hvor man kan copy sin account" "jeg posted bare et link ved ikke hvad dit problem er blabla" ... REND MIG I RØVEN IDIOT! prøv at tjek på den side ved mail, whizo_72@hotmail.com.... nu fuck af din forpulede scammer.

• Hvad du har gang i hos dig selv, må du selv rode med, men sådan noget skal du ikke poste herinde !!!

Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til, at skrive mig en PM !