http://www.bt.dk/royalt/artikel:aid=366940/
Personligt synes jeg det er ligegyldig om det er mand eller kvinde. Men hvad synes i ?
http://www.bt.dk/royalt/artikel:aid=366940/
Personligt synes jeg det er ligegyldig om det er mand eller kvinde. Men hvad synes i ?
De har alligevel ingen magt, så det kan være fuldstændig lige gyldigt. Også selv om de havde magt..
Men synes dog at der skal være folkeafstemning, da det trodsalt er grundloven der skal ændres i.
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
De har alligevel ingen magt, så det kan være fuldstændig lige gyldigt. Også selv om de havde magt..
Men synes dog at der skal være folkeafstemning, da det trodsalt er grundloven der skal ændres i.
Yup, self. skal der være afstemning ...
W00t så må jeg stemme
Det kan være ligemeget... det spiller ikke nogel rolle.
sålænge personen står indefor det der er bedst for landet, så rager det mig intet om det er hunkøn eller hankøn eller endda en skide kat der sad på tronen
Hvorfor kan de ikke bare nøjes med en kartoffelskræller som tidligere ? - Nu vil de også bestemme... ... Sikke noget
selvfølgelig skal den ændres, men til gengæld synes jeg det er latterligt at Fogh ikke vil lave en opdatering af Grundloven nu vi er igang. Der er mange ting der trænger til fornyelse og der er også en del tilføjelser, som har sin berettigelse i Grundloven.
Det er en enorm besværlig og lang proces, så hvorfor nu ikke gøre det, når vi alligevel skal hele den proces igennem?
Jeg synes at man skulle lave et royalt lotteri, hvor alle har en chance for at sidde på tronen i et år, med alt der følger med. Man får så xx antal lotteritickets, alt efter hvor meget skat man betaler i forhold til hvad man tjener. Så man kan øge sine chancer for at vinde ved at betale mere i skat.
For min skyld ingen alarm.
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Jeg synes at man skulle lave et royalt lotteri, hvor alle har en chance for at sidde på tronen i et år, med alt der følger med. Man får så xx antal lotteritickets, alt efter hvor meget skat man betaler i forhold til hvad man tjener. Så man kan øge sine chancer for at vinde ved at betale mere i skat.
haha det ville sgu være fedt nok men er det så ikke alle de rige der vinder
så skal det der være i forhold til ens indkomst osv. ?
I bund og grund er jeg ligeglad.
Kan heller ikke finde ud af om jeg er modstander af monarkiet eller ej.
synes det er fint de ændre det... det er for mig ligegyldigt men der er vel nogen det betyder noget for...
prinsesser skal have lige så meget ret til at blive dronning som prinser har til at blive konge... men er reglerne ikke blevet ændret en gang? eller er vores dronning i virkeligheden en mand?
QuoteOprindeligt indlæg af Meesalith
prinsesser skal have lige så meget ret til at blive dronning som prinser har til at blive konge... men er reglerne ikke blevet ændret en gang? eller er vores dronning i virkeligheden en mand?
Nej, eller jo. Hun babere jo nok hendes ben. Men det udelukker jo ikke Hans Pilgaard
QuoteOprindeligt indlæg af HuleFanden
Nej, eller jo. Hun babere jo nok hendes ben. Men det udelukker jo ikke Hans Pilgaard
hvem er han???
hvem er han???
Ham er fra Godaften Danmark!
QuoteOprindeligt indlæg af HuleFanden
Ham er fra Godaften Danmark!
ham bøssen??
ham bøssen??
Præcis
Hun blev dronning, da der ikke var nogle sønner....