Jeg har en ide om at mages/præster burde ha en stav... Det hører sig til!! Af den grund går min lvl 60 priest stadig rundt med staff of jordan (http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=873)... Vriker bare forkert med en dagger/offhand...
Hva er jeres meninger?
-
-
Tag det der skader hårdest. alt andet kan sq være ligemeget. få en med gode stats.
-
-
hehe rodael, den får jeg lige skaffet så:-)
-
Jeg håber ikke du har betalt for meget for SoJ (Staff of Jordan), da Illusionary Rod næsten er bedre end den (let drop fra Scarlet Monastery, library-delen).
Som 60 burde du næsten få kørt et par DM tribute runs - der er en del godt cloth armor som dropper i ogre-delen og du får en masse $$ ud af det. Og så er der specielt Rod of the Ogre Magi , som er en genial stav til alle casters (måske mere mage-warlock orienteret, men crit heals er nu stadig ikke skidt. ^^).
-
sry lidt ot
her kommer lige et neeb spørgsmål, for jeg har en priest men jeg kan kun bruge en mace jeg kan ikke bruge staff hvordan kommer man til at kunne bruge en staff ??
udnskyld #0 at jeg låner din tråd, men du må næsten kunne svare på mit spm.
-
Oprindeligt indlæg af T-max
sry lidt other kommer lige et neeb spørgsmål, for jeg har en priest men jeg kan kun bruge en mace jeg kan ikke bruge staff hvordan kommer man til at kunne bruge en staff ??
udnskyld #0 at jeg låner din tråd, men du må næsten kunne svare på mit spm.
Finder den weaponmaster der træner staffs
-
Er det ikke bare et spørgsmål om stats?
-
En guildmate fandt den, så den var gratis...