Lav en hjemmeside til græsk restaurant

Oprindeligt indlæg af Zlinky

Ville efter min mening være et - undskyld mig - røv elendigt valg!

Deres egen side virker ikke i firefox, og PAVA's får Firefox i at gå kold og lave en fejl og lukkes....

Nu er det jo sådan, at man ikke altid kan tilfredsstille alle. Og så må man jo kigge på hvad de fleste bruger. Og det er jo kun en lille flok som bruger Firefox. Det var måske også på sin plads, at Firefox rettede sig ind efter omgivelserne i stedet for, at det er omvendt.

Hvis jeg skulle vælge mellem de amatørforslag, som der er kommet frem her i denne tråd og så til det firma. Så ville valget helt klart blive det firma, som der er linket til, frem for dem, som kun har lavet 2-3 sider. Men det er så igen MIN mening ! Også selv om der nogle få 5 der ikke kan se siden, fordi de har FF. IMO så er det de folk's og FF's problem.

Oprindeligt indlæg af learner

Som han selv siger, vi er arbejdskollegaer... Du kan jo selv tjekke IP ***

Gem du bare dit lameskilt væk. (har fjernet det***) X(
    Hvor ind i hele hule ..... står der, at du reklamere for en anden ????? Og nej jeg kan ikke tjekke IP og kan heller ikke se hvorfor jeg skulle gøre. Går da ud fra at man kan stole på det folk skriver. At de så ikke skriver så det er forståeligt - er en anden sag.

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Nu er det jo sådan, at man ikke altid kan tilfredsstille alle. Og så må man jo kigge på hvad de fleste bruger. Og det er jo kun en lille flok som bruger Firefox. Det var måske også på sin plads, at Firefox rettede sig ind efter omgivelserne i stedet for, at det er omvendt.

Hvis jeg skulle vælge mellem de amatørforslag, som der er kommet frem her i denne tråd og så til det firma. Så ville valget helt klart blive det firma, som der er linket til, frem for dem, som kun har lavet 2-3 sider. Men det er så igen MIN mening ! Også selv om der nogle få 5 der ikke kan se siden, fordi de har FF. IMO så er det de folk's og FF's problem.

Jeg synes at det er sjovt at du er så snæver synet.

Man kan sagtens tilfredsstille alle. Hvis man driver et serieøst foretagene, så må det være standard at ens ting bliver optimeret til alle browsere.

Firefox vinder stadig en større go større del af "markedet" og har for længst rundet over 50 millioner brugere. DERFOR skal der også tages hensyn til den.

Hvis man bruger hovedet, og tager sig sammen, så kan man sagtens optimere alle sider til både Firefox og IE - undtagen dem som bruger xhtml og css - det virker ikke ordentligt i IE :))

Man kan tydelig høre på dig at du er synes at Internet Explorer er det bedste, og at Microsoft er gud. Har faktisk skrevet projekt om folk som dig. Tror kun på de store, og tager ingen hensyn til de små, men mange, fisk i vandet.

Med den indstilling vil Open Source aldrig have en fremtid, og derfor vil de store næsten monopol virksomheder stadig owne hele verdenen indtil de driver deres eget pis i sænk elller folk åbner øjnene. :)

Gem du bare dit lameskilt væk. (har fjernet det***) X(
    Hvor ind i hele hule ..... står der, at du reklamere for en anden ????? Og nej jeg kan ikke tjekke IP og kan heller ikke se hvorfor jeg skulle gøre. Går da ud fra at man kan stole på det folk skriver. At de så ikke skriver så det er forståeligt - er en anden sag.

Sorry, jeg hentyde til jer begge to, at det så kom lidt skidt ud på dig.. my bad dog :))
    De hårde ord er rettet mod |KLS|, da jeg han selv sætter et "lame" skilt af en art...

Btw. Hvorfor kan du ik tjekke ip? :T

• jeg syntes bedst om IE og har aldrig nogle problemer med det, der giver mig grå hår.

men derfor syntes jeg dog stadig at linux osv er nice og at microsoft stinker af HT, 90% af det de har lavet er lort og lavkage ;)

men derfor er firefox stadig en lige så stor omgang crap i mine øjne ;)
    jeg havde det i 2 måneder og bestilte ikke andet end at have problemer med sider og fejl og crash og god knows what.
    Så vil jeg hellere holde mig til IE som jeg ved de sider jeg skal bruge virker i. :)

Oprindeligt indlæg af denully
    jeg syntes bedst om IE og har aldrig nogle problemer med det, der giver mig grå hår.

men derfor syntes jeg dog stadig at linux osv er nice og at microsoft stinker af HT, 90% af det de har lavet er lort og lavkage ;)

men derfor er firefox stadig en lige så stor omgang crap i mine øjne ;)
    jeg havde det i 2 måneder og bestilte ikke andet end at have problemer med sider og fejl og crash og god knows what.
    Så vil jeg hellere holde mig til IE som jeg ved de sider jeg skal bruge virker i. :)

FF virker sku fint hos mig :)

Og som Zlinky siger, man bliver da nød til at lave profesionelle hjemmesider, som kan ses af alle.. Det holder da ikke en meter at skide på alle andre browsere undtagen IE.. :crazyeyes:

• Man skulle tro alle herinde på nær SimonWH var 15år sådan som I snakker............

Hvis man laver en god hjemmeside om man er 15 eller 40 år, det kan da være fuldstændig ligemeget!

Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
    Man skulle tro alle herinde på nær SimonWH var 15år sådan som I snakker............

Hvis man laver en god hjemmeside om man er 15 eller 40 år, det kan da være fuldstændig ligemeget!

du skulle snakke.... min mor kan ryge mere end din mor HAHAHA. :crazyeyes:

ej syntes i alle sammen nu ikke at vi skulle lade trådens overskrift komme tilbage på banen.
    Han spurgte jo sådan set bare efter nogle interreseret og ikke efter alles meninger om pris, skills og andet crap :)
    Hvis vi er så utilfredse med det, er der ingen der forhindre nogen i at blive væk fra tråden og holde næsten til sig selv ;)

Oprindeligt indlæg af denully

du skulle snakke.... min mor kan ryge mere end din mor HAHAHA. :crazyeyes:

ej syntes i alle sammen nu ikke at vi skulle lade trådens overskrift komme tilbage på banen.
    Han spurgte jo sådan set bare efter nogle interreseret og ikke efter alles meninger om pris, skills og andet crap :)
    Hvis vi er så utilfredse med det, er der ingen der forhindre nogen i at blive væk fra tråden og holde næsten til sig selv ;)

Synes eller vi havde en ret god diskussion på et tidspunkt, undtagen ved alle de posts hvor de snakker om alder. :)

Vi kan lige så godt udnytte ventetiden med svar fra ax-et-eller-andet.. ;)

Nu er det jo IE der accepterer slamkode og ikke FF .. Og det kan ikke passe, at Microsoft skal have lov til at diktere standarden, bare fordi de har presset IE ned i halsen på folk .. Det ændrer jo ikke ved, at IE gi'r folk lov til at kode forkert, fordi den alligevel fortolker det rigtigt .. Måske det er smart i dine øjne, men jeg kan ikke se det fede i en millionmilliard hjemmesider der ikke overholder standarden ..

Edit: Og er jo heller ikke specielt vild med stadel.dk .. Går ud fra, en del af det de kan lave - bliver fremvist på deres egen hjemmeside eftersom det er deres ansigt udadtil, og så forstår jeg godt de er billige ..

Oprindeligt indlæg af learner
    Sorry, jeg hentyde til jer begge to, at det så kom lidt skidt ud på dig.. my bad dog :))
    De hårde ord er rettet mod |KLS|, da jeg han selv sætter et "lame" skilt af en art...

Btw. Hvorfor kan du ik tjekke ip? :T

Jeg er kun alm. "kuli" og kan ikke tjekke ip, fjerne brugere, ændre/fjerne avatar's el. signaturer. Fint nok med mig, at det er kun dem der bestemmer, der kan det her på tweak.dk.

Sorry for OT axasion. :rolleyes:

Jeg er kun alm. "kuli" og kan ikke tjekke ip, fjerne brugere, ændre/fjerne avatar's el. signaturer. Fint nok med mig, at det er kun dem der bestemmer, der kan det her på tweak.dk.

I orden Bentzin ;)

Synes eller vi havde en ret god diskussion på et tidspunkt, undtagen ved alle de posts hvor de snakker om alder. :)

axasion :)

Ham der skal have lavet hjemmesiden er lige i øjeblikket ude at grille til kunderne ;) Men han kommer stærkt igen!

I vil få svar løbende ;)

I orden Bentzin ;)

axasion :)

Ham der skal have lavet hjemmesiden er lige i øjeblikket ude at grille til kunderne ;) Men han kommer stærkt igen!

I vil få svar løbende ;)

PS: I skal alle sammen have tak for at svare på denne tråd. Jeg troede i starten, at der slet ikke var nogle der var interesseret, men det viste sig, at der faktisk var 5 - 6, og det er ret godt klaret. Thumbs up!

Oprindeligt indlæg af simonwh

Jeg siger ikke noget om hvad thansen.dk ville have kostet. Jeg siger bare at den eksempel side jeg har vist jer, med alt klart, cms system og php kodning af wishlist og indkøbskurv så ville den godt kunne koste 100k. Min onkel arbejder i et firma der laver websites, mest offentlige men også til større firmaer, og han sagde at det jeg fortalte om ville nemt kunne koste 100k.

Det har jeg sagt før og nu sagde jeg det så igen...

Så er det idioter der har hyret jer, for det er overpris!

• simon:

ta lige og kig på hvad thansen.dk har i forhold till det i laver der.. og så se prisforskellen!

Se meningen i det? ka jeg!
    Små mindreårige der tror de er mere end de rigtigt er. Ham der har lavet thansen er uddannet og alt indenfor området, og i laver det i jeres fritid?
    Hvad søren får dig til at tro at 100k er en fin pris? I burde tage mindre end ham, og har snakket med 2 andre angående det her. De siger at en sådan side kan alves for 15k nemt ved et firma!

Oprindeligt indlæg af Wraper
    simon:

ta lige og kig på hvad thansen.dk har i forhold till det i laver der.. og så se prisforskellen!

Se meningen i det? ka jeg!
    Små mindreårige der tror de er mere end de rigtigt er. Ham der har lavet thansen er uddannet og alt indenfor området, og i laver det i jeres fritid?
    Hvad søren får dig til at tro at 100k er en fin pris? I burde tage mindre end ham, og har snakket med 2 andre angående det her. De siger at en sådan side kan alves for 15k nemt ved et firma!

Nej nej... JEG siger ikke at den kan komme op på 100k hvis den skal laves hos et proffesionelt firma, det er hvad min onkel har fortalt mig. Det eneste jeg ved er at det vi kommet til at lave vil koste mere end 10k hos et proffesionelt firma.

Oprindeligt indlæg af simonwh

Nej nej... JEG siger ikke at den kan komme op på 100k hvis den skal laves hos et proffesionelt firma, det er hvad min onkel har fortalt mig. Det eneste jeg ved er at det vi kommet til at lave vil koste mere end 10k hos et proffesionelt firma.

så sig til din onkel han tager groft fejl!