Lav en hjemmeside til græsk restaurant

Oprindeligt indlæg af simonwh

Zlinky, det er klart at en u-udannet ikke kan gøre det lige så godt som en uddannet, derfor den store prisforskel. Hvilken flash henviser du til? Den på frontpage-skabelonen jeg postede? I så fald vil du nok også finde en hel del andre hjemmesider usmaglige. Jeg kan ikke se hvad denne flash animation kan gøre andet end at promere clients produkter. Inden du vurdere hele siden ud for en enkelt flashanimation bør du nok se på funktionaliteten, navigering og andre ting der gør den nem og overskuelig at finde rundt på.

Første gangs indtryk. Når det er det første man lægger mærke til, så laver det en meget, meget negativ indflydelse på klienten efter min mening.

• Du har fuldstændig ret i det sidste (og det første for den sags skyld).

Startede selv for en 8 år siden med at lave hjemmebørger og har senere hen så taget en uddannelse inden for grafisk design og informations videnskab. Og det skulle jeg aldrig have gjort. Alle de forpulede regler og normer, de mener man skal følge for at ende med et ordentligt produkt kan de stikke op i deres anus. De få teoretiske ting der er gode at kunne var noget jeg kunne i forvejen og det er af ren erfaring fra tidligere opgaver.

Hvis han allerede er kommet så langt i så ung en alder har hans en glimrende fremtid foran sig. Kan ikke forstå hvorfor i har så ondt i røven over at han får gode penge på at levere et godt produkt.. Får han da flere penge end jer?

• Synes også det er fint, at emnet er kommet i focus igen. For det er da lidt af en hjemmeside wannabee-snak der huserer i denne tråd.

Et godt råd til en mulig createur af dene hjemmeside der snakkes om: Sørg for at læse korrektur, da stavefejl og grammatiske kiks, ikke er en særlig god måde at sælge på. Jeg ville ihf. aldrig kontakte et firma, som ikke har disse ting i orden. Det virker simpelthen så amatøragtigt og smitter af på den samlede vurdering.

En anden ting, som jeg vil forslå er, at det måske ville være givtigt, at finde et design som passede til lige nøjagtigt til den slags firma. I stedet for at lave en af de der, IMO røvkedelige standard design, som der er vist eksempler på her i tråden og som der vist er rigeligt af- rundt på nettet.
    IMO så har det ikke meget med kreativitet at gøre ! Lav dog noget unikt, som er rettet imod køberen. Det var så lige mit input.

• jaja der er sikker nogen der ude der tager den pris :) siger jeg heller ikke.
    men der findes også pro folk som ikke tager så meget for det.
    http://www.stadel.dk er en del billigere end det der ihvertfald :)

Oprindeligt indlæg af denully

jaja der er sikker nogen der ude der tager den pris :) siger jeg heller ikke.
    men der findes også pro folk som ikke tager så meget for det.
    http://www.stadel.dk er en del billigere end det der ihvertfald :)

Ville IMO være et ok valg - da man jo kan se i deres referencer, at de kan deres kram.

• Jeg kan ikke forstå hvorfor folk har så fandens ondt i røven over at der er en 15-årig der kan tillade sig at tage 10.000,- for et hjemmeside projekt. Hvis resultatet er derefter kan jeg ikke se problemet?

Måske er nogen bare misundelige over at de ikke selv kunne andet end at køre med aviser og være flaskedreng i Netto dengang de selv var 15.

Sorry at jeg lige kørte fra emnet.

• 10k for en 15-årig er i overkanten. der er 1k mere nødvendigt.

kender en uddannet ASP.NET/VB.NET programmør, og han koster da 1125kr/timen

• Learner, var det virkelig nødvendigt at lave en ny profil pga. dette job?
    :dots:

• Jeg forstår jeres unbdren; her er en forklaring.

Learner er min gode ven/kollega. Han reklamere i sin profil for min hjemmeside.
    Thats it :P

• Nu ska du da styre dig! Jeg ved som et eksempel, at thansen.dk har kostet omkring 40k at få lavet! Så ti nu stille med de 100k, det er ALT for overdrevet

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Ville IMO være et ok valg - da man jo kan se i deres referencer, at de kan deres kram.

Ville efter min mening være et - undskyld mig - røv elendigt valg!

Deres egen side virker ikke i firefox, og PAVA's får Firefox i at gå kold og lave en fejl og lukkes....

Oprindeligt indlæg af Wraper

Nu ska du da styre dig! Jeg ved som et eksempel, at thansen.dk har kostet omkring 40k at få lavet! Så ti nu stille med de 100k, det er ALT for overdrevet

Jeg siger ikke noget om hvad thansen.dk ville have kostet. Jeg siger bare at den eksempel side jeg har vist jer, med alt klart, cms system og php kodning af wishlist og indkøbskurv så ville den godt kunne koste 100k. Min onkel arbejder i et firma der laver websites, mest offentlige men også til større firmaer, og han sagde at det jeg fortalte om ville nemt kunne koste 100k.

Det har jeg sagt før og nu sagde jeg det så igen...

• bare endnu et godt bevis på at firefox stinker groft hehe ;)

btw syntes nu heller ikke en 15årig ikke skulle kunne tage 10.000 for en side hvis han kan finde ud af det, dog er de sider du har vist, ikke liget noget specielt....
    de fleste lignere mere sådan premade sider der kan downloades her og der ;)
    ikke lige 10.000 værd.

og for 100k.... darn en hjemme side der skulle til for at komme op i den pris hehe
    det skal da væres 4 timers levering og jeg ved ikke hva.